15 invenții INUTILE care au un preț incredibil. Doar un nebun ar folosi numărul 2!

Lucrurile de brand diferă întotdeauna prin design-ul original, dar și la preț. Designerii nu se opresc aici, ci realizează și accesorii care au uneori prețuri exagerate.
Iată 17 lucruri care, deși sunt comune, au ajuns să fie foarte scumpe în urma brandului.

1. Cutie de la Tiffany&Co-850 de euro
Compania de bijuterii Tiffany&Co a acoperit o cutie banală de conserve cu o nuanță argintie și au aplicat un logo, care să fie recunoscută rapid. Ca un rezultat, doar un fan înrăit al acestei firme și-ar putea permite acest obiect, având în vedere că această simplă cutie costă în jur de 850 de euro.


2. Boomerang de la Chanel-1.720 de euro
În primăvară, firma arhicunoscută Chanel a introdus pe piață un boomerang de culoare neagră, ce îi poartă logoul. Astfel, un boomerang obișnuit a ajuns să se transforme într-o jucărie stilizată de aproape 2000 de euro.


3. Cărămidă de la Supreme- 823 de euro
În toamna anului 2016, brandul Supreme a lansat la o prezentare nu doar haine, ci și o bucată de cărămidă. Aceasta s-a vândut cu aproximativ 820 de euro. Deși atunci a fost foarte la modă printre oamenii potenți financiar, cărămida nu mai este în trend și se vinde la un preț mult mai ieftin acum.


4. Fusta din cauciuc- 1.900 de euro

Designerii de la brandul Balenciaga au fost destul de inspirați și au scos pe piață o fustă din covoraș de cauciuc folosit pentru mașini.

FOLLOW ME


5. Sacoșa albastră de la Balenciaga- 1.800 de euro

La începutul anului, în colecția brandului Balenciaga a apărut o geantă albastră în valoare de aproape 2.000 de euro. Oamenii au observat că aceasta era identică cu sacoșa albastră de la Ikea.


6. Geantă de plastic de la Balenciaga- 1.700 de euro

Brandul Balenciaga nu continuă că surprindă cu noile sale creații. Compania a lansat o geantă asemănătoare cu cea din plastic specială pentru pături. Aceste genți sunt dintr-o piele multicoloră și sunt vândute pentru , în funcție de dimensiune.

7. Ganteră de la Hermes- 725 de euro
Casa de modă franceză Hermes a lansat o greutate din hârtie sub forma unei pietre netede, în valoare de 725 de euro. Designerii susțin că fiecare pietricică folosită este unică, iar cureaua atașată este din piele de vițel.


8. Scotch de la Raf Simons- 170 de euro
Designerul Raf Jan Simons a lansat în iarna anului 2017 un scotch care poate fi utilizat chiar și pe haine.


9. Cizme de la Disquared2- 1.200 de euro
Brandul Disquared2 a lansat cizmele care par murdare de noroi, ce valorează 1.200 de euro. Este clar că fermierii obișnuiți nu și-ar putea permite un astfel de lux.


10. Agrafa de birou de la Prada- 160 de euro
Marca Prada a produs o agrafă de birou în valoare de. Aceasta este folosită și pentru bani.


11. Chipsuri de la St. Petersburg Eriks Bryggeri- 50 de euro
Eriks Bryggeri este extrem de mândru de produsele sale și consideră că berea sa se potrivește perfect cu aceste chipsuri. Chipsurile sunt făcute din cartofi, ciuperci și trufe. Cele 100 de pachete s-au vândut imediat.


12. Piatra de la Nordstrom- 70 de euro
În 2016, magazinul online american Nordstrom a lansat pe piață această piatră, pusă într-un suport de piele. Piatra ,se pare, se găsește în apropiere de Los Angeles. Este considerată foarte utilă de către designer care spune că poate fi folosită ca o greutate pentru hârtii.


13. Coliere de plastic de la Christopher Kane- 26 de euro
Aceste produse au apărut în anul 2016, într-o prezentare a designerului scoțian.

14. Prezervativul de la Louis Vuitton- 60 de euro
Acestea au apărut încă din 2011. Acesta este din latex și are culorile specifice brandului.

15. Toaleta de la Louis Vuitton
Aceasta este făcută din pungi de la LV, care costă nici mai mult, nici mai puțin de 100.000$

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.