#TIPS&TRICKS

5 trucuri care te ajută să ai un posterior BOMBAT

Scris de Ela la 19 septembrie 2018

Pierderea în greutate și tonifierea corpului necesită o combinare între dietă și exercițiu. Deși exercițiile generale cardiovasculare te ajută să-ți îmbunătățești picioarele și fundul, trebuie să faci și exerciții de întărire a mușchilor. Iată câteva exerciții pe care le poți face pentru a avea un fund frumos:

1. Cardio special

Publicitate

Alege-ți exercițiile de gimnastică în funcție de cât de bine îți tonifiază fundul, șoldurile și coapsele. Iată care sunt cele mai bune:


-banda de alergat
Alergarea pe bandă activează cei mai mulți mușchi gluteali. Dacă folosești un program de înclinare vei lucra mai mulți mușchi ai picioarelor, șoldurilor și fundului.

-scările

Publicitate

Lucrează mai mult de 20 de minute la scări. Asigură-te că intensitatea se schimbă, astfel încât să arzi mai multă grăsime.

2. Alege niște exerciții de exterior pentru fund

-sari coarda

Publicitate

Sari în intervale de un minut sau două și ia odihnește-te pentru 30 de secunde, apoi sari din nou, făcând între 2-5 seturi.

-aleargă pe scări

Găsește un set lung de scări și aleargă în sus și în jos de zece ori. Fă seturi luând-o pe scări o dată pentru prima dată, de două ori a doua oară și de trei ori a treia oară, apoi repetă.

-aleargă sau mergi cu bicicleta pe dealuri

Folosește pantele exterioare în avantajul tău. Urcă-le cât de repede poți, astfel încât să îți pui la treabă inima și fundul.

3. Încearcă niște ore de fitness care îți lucrează fundul

-fă step aerobic

Cele mai multe săli de gimnastică și studiouri private îți oferă cursuri de 45-60 de minute, care te vor ajuta să ai un fund ferm.

-încearcă Zumba sau Oula

Dansul este un exercițiu grozav pentru partea inferioară a corpului, iar acestea incorporează intervale de antrenare și ardere a grăsimilor.

4. Întărește-ți fundul

-fă niște exerciții care să-ți construiască mușchii fundului timp de 30-45 de minute

Fă-le o dată la două zile, astfel încât să le dai mușchilor o șansă să se odihnească. Deși e adevărat că nu poți ținti o singură parte a corpului prin exercițiile tale și să te aștepți să slăbești, e posibil să îți construiești masă musculară. Mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile.

-fă genuflexiuni

Stai cu picioarele depărtate în fața oglinzii. Pune-ți greutatea corpului pe călcâie și lasă-te pe vine până ce coapsele tale sunt paralele cu podeaua. Fă pauză timp de 1-2 secunde înainte de a te întoarce la poziția inițială, apoi ridică-te ușor. Fă între 10-20 de genuflexiuni în fiecare zi.

-fă fandări laterale
Stai cu picioarele depărtate și pășește în partea dreaptă cât de departe poți. Fă o mică pauză, apoi revino la poziția inițială. Repetă de zece ori pentru fiecare parte.Ești ceea ce mănânci, deci dacă vrei un fund frumos, trebuie să știi că alimentația potrivită e la fel de importantă precum exercițiile fizice. Iată cum să ai fundul perfect tonifiat la care ai visat mereu:

5. Sfaturi de bază

Pentru un fund mai mare, ai nevoie de exerciții fizice, fiind importantă și nutriția în timpul perioadei de recuperare. Ține minte această regulă simplă – dacă vrei să te îngrași, mănâncă mai mult. Dacă vrei doar un fund mai mare, mănâncă în cantități regulate. Niciun exces nu e sănătos, așa că nu consuma prea multe proteine sau carbohidrați, ca să nu ai probleme de sănătate.

Mănâncă cel puțin un fruct pe zi, deși recomandat e să mănânci între 3 și 5.

 

Publicitate

Alţii au citit şi despre:


 
--

Cel mai frumos cadou pentru o viitoare mamă