8 PRODUSE care s-au schimbat în timp fără să-ți dai seama

Cu toții avem anumite produsele preferate pe care le cumpără de fiecare dată când merg la supermarket. Deși modul în care arată produsele sau chiar prețul lor par să rămână neschimbate pentru o perioadă substanțială de timp, aceasta este doar o iluzie. Multe branduri introduc în mod regulat modificări subtile în mărimea produselor pentru a economisi bani sau a îndeplini noi orientări guvernamentale.

Iată o listă cu astfel de produse:

1. Nutella

Fanii din întreaga lume au fost indignați când vestea conform căreia Nutella și-a schimbat formula originală. Nutella conține acum mai mult lapte praf degresat (8,7% vs 7,5%) și mai mult zahăr (56,3% față de 55,9%). Urmând noua rețetă, culoarea a devenit mai estompată. Un purtator de cuvant al producatorului Nutella, Ferrero, a confirmat schimbarea si a asigurat fanilor calitatea produsului, care a ramas aceeași , dar clienții sunt încă plini de durere în ceea ce privește schimbarea produsului lor iubit.

2. Toblerone

Faptul că producătorii de Toblerone, Mondelez International, au crescut decalajul dintre vârfurile celebrului lor baton de ciocolată, nu a trecut neobservat printre fani. Compania a explicat că această măsură din Regatul Unit a fost introdusă doar din cauza creșterii costului ingredientelor. Greutatea batonului de ciocolată a scăzut: batonul de 400g cântărește acum 360g, în timp ce cel de 170g a fost redus la 150g.

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

3. Brandurile de ceai

Când cantitatea de ceai dintr-un pachet scade de la 80 la 75, este dificil de observat. Ceea ce este și mai greu de văzut este atunci când companiile de ceai reduc cantitatea de ceai din plicurile de ceai. În timp ce compania încearcă să justifice schimbarea prin revendicarea introducerii unei noi băuturi, ceea ce este important este că prețul rămâne același în ambele cazuri.

4. Fanta

În primăvara acestui an, Fanta a introdus schimbarea rețetei sale. Clienții au observat atât schimbarea modului în care arată sticla, cât și gustul băuturii. Băutura nonalcoolică are acum cu 33% mai puțin zahăr și, în consecință, conține mult mai mulți îndulcitori artificiali. În timp ce fanii și-au exprimat masiv nemulțumirea, un purtător de cuvânt al produsului Fanta a spus că sunt mulțumiți de răspunsul clienților la noul aspect și gust.

5. Subway

Uneori modificările rețetei sunt cauzate de o campanie introdusă de clienți. În 2014, Subway a eliminat o substanță chimică-azodicarbonamidă „yoga-mat” din pâinea lor sandwich, ca urmare a unei petiții lansate pe FoodBabe.com. În 2015, compania a mers mai departe și a anunțat că intenționează să elimine toate culorile, aromele și conservanții artificiali din elementele de meniu, fără a compromite gustul.

6. Nescafe

În august 2015, proprietarul companiei Nescafe Nestle a anunțat o cafea instantă „Nescafe” nouă și îmbunătățită. Schimbarea nu a fost acceptată de fani, Ei au susținut că noua cafea instant introdusă are gust de mașină de spălat vase. Un purtător de cuvânt al Nestle a spus că schimbarea reflectă dorința clienților lor de a avea o „aromă mai completă”.

7. Snickers

Snickers s-a diminuat de mai multe ori deja , în timp ce prețul a rămas același. Această reducere a fost considerată o măsură esențială pentru a ajuta la combaterea obezității.

8. McDonald.s

Opțiunile de servire a alimentelor în lanțurile de fast-food au sporit cu siguranță de-a lungul anilor. Cantitatea de calorii din cheeseburger a crescut dramatic de la 333 de calorii la 590 din cauza prezenței unei opțiuni „supersize”. Cu toate acestea, unii consumatori au preocupări cu privire la faptul că Big Mac-urile de dimensiuni normale s-au diminuat de-a lungul anilor.
În timp ce McDonald’s afirma că dimensiunile burgerului lor nu s-au schimbat deloc, există câteva videoclipuri interesante online care sugerează exact contrariul .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.