Cu toții avem anumite produsele preferate pe care le cumpără de fiecare dată când merg la supermarket. Deși modul în care arată produsele sau chiar prețul lor par să rămână neschimbate pentru o perioadă substanțială de timp, aceasta este doar o iluzie. Multe branduri introduc în mod regulat modificări subtile în mărimea produselor pentru a economisi bani sau a îndeplini noi orientări guvernamentale.
Iată o listă cu astfel de produse:
1. Nutella
Fanii din întreaga lume au fost indignați când vestea conform căreia Nutella și-a schimbat formula originală. Nutella conține acum mai mult lapte praf degresat (8,7% vs 7,5%) și mai mult zahăr (56,3% față de 55,9%). Urmând noua rețetă, culoarea a devenit mai estompată. Un purtator de cuvant al producatorului Nutella, Ferrero, a confirmat schimbarea si a asigurat fanilor calitatea produsului, care a ramas aceeași , dar clienții sunt încă plini de durere în ceea ce privește schimbarea produsului lor iubit.
2. Toblerone
Faptul că producătorii de Toblerone, Mondelez International, au crescut decalajul dintre vârfurile celebrului lor baton de ciocolată, nu a trecut neobservat printre fani. Compania a explicat că această măsură din Regatul Unit a fost introdusă doar din cauza creșterii costului ingredientelor. Greutatea batonului de ciocolată a scăzut: batonul de 400g cântărește acum 360g, în timp ce cel de 170g a fost redus la 150g.
FOLLOW ME
3. Brandurile de ceai
Când cantitatea de ceai dintr-un pachet scade de la 80 la 75, este dificil de observat. Ceea ce este și mai greu de văzut este atunci când companiile de ceai reduc cantitatea de ceai din plicurile de ceai. În timp ce compania încearcă să justifice schimbarea prin revendicarea introducerii unei noi băuturi, ceea ce este important este că prețul rămâne același în ambele cazuri.
4. Fanta
În primăvara acestui an, Fanta a introdus schimbarea rețetei sale. Clienții au observat atât schimbarea modului în care arată sticla, cât și gustul băuturii. Băutura nonalcoolică are acum cu 33% mai puțin zahăr și, în consecință, conține mult mai mulți îndulcitori artificiali. În timp ce fanii și-au exprimat masiv nemulțumirea, un purtător de cuvânt al produsului Fanta a spus că sunt mulțumiți de răspunsul clienților la noul aspect și gust.
5. Subway
Uneori modificările rețetei sunt cauzate de o campanie introdusă de clienți. În 2014, Subway a eliminat o substanță chimică-azodicarbonamidă „yoga-mat” din pâinea lor sandwich, ca urmare a unei petiții lansate pe FoodBabe.com. În 2015, compania a mers mai departe și a anunțat că intenționează să elimine toate culorile, aromele și conservanții artificiali din elementele de meniu, fără a compromite gustul.
6. Nescafe
În august 2015, proprietarul companiei Nescafe Nestle a anunțat o cafea instantă „Nescafe” nouă și îmbunătățită. Schimbarea nu a fost acceptată de fani, Ei au susținut că noua cafea instant introdusă are gust de mașină de spălat vase. Un purtător de cuvânt al Nestle a spus că schimbarea reflectă dorința clienților lor de a avea o „aromă mai completă”.
7. Snickers
Snickers s-a diminuat de mai multe ori deja , în timp ce prețul a rămas același. Această reducere a fost considerată o măsură esențială pentru a ajuta la combaterea obezității.
8. McDonald.s
Opțiunile de servire a alimentelor în lanțurile de fast-food au sporit cu siguranță de-a lungul anilor. Cantitatea de calorii din cheeseburger a crescut dramatic de la 333 de calorii la 590 din cauza prezenței unei opțiuni „supersize”. Cu toate acestea, unii consumatori au preocupări cu privire la faptul că Big Mac-urile de dimensiuni normale s-au diminuat de-a lungul anilor.
În timp ce McDonald’s afirma că dimensiunile burgerului lor nu s-au schimbat deloc, există câteva videoclipuri interesante online care sugerează exact contrariul .