Tehnici CHINEZEȘTI care te ajută să reduci STRESUL și DUREREA


Tradus în limba română, qigong înseamnă „cultivarea energiei vieții”. Este un sistem holistic de postură și mișcare corporală coordonată, respirație și meditație folosite pentru instruirea în domeniul sănătății, spiritualității și artelor marțiale.

Iată o listă de exerciții care te pot ajuta în mod eficient pentru a trece peste provocările vieții, de la dureri de cap și boli cronice până la frustrare emoțională, stres mental și crize spirituale.

1. Sprijinirea pe un picior

Exercițiul are rolul de a dezvolta echilibrul și agilitatea, întinde ușor ligamentele, îmbunătățește circulația și eliberează coloana vertebrală. Repetă pe fiecare parte de cel puțin 5 ori. Nu îți face griji dacă nu funcționează de prima dată.


2. Stai nemișcat și respiră

Acest exercițiu meditativ îți îmbunătățește respirația și încurajează corpul să se contracte și să se extindă pentru a genera vitalitate. Inspiră cât poți de mult și expiră ușor. Între timp, imaginează-ți că tragi energia spre corp. Continuă timp de 2-5 minute.

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

Important: Brațele ar trebui să rămână în același loc pe tot parcursul exercițiului.

3. Antrenarea mâinilor

Exercițiul este perfect ca practică autonomă sau ca o încălzire energizantă înaintea artelor marțiale. Qigong implică folosirea mâinilor pentru a direcționa energia, adesea într-un model spiralat. Ajută la dezvoltarea energiei, a puterii și a bunăstării.

Important: Acordă atenție degetelor – acestea trebuie să fie îndreptate către zona abdominală.

4. Genuflexiunea în stilul zidului chinezesc

Acest exercițiu este un unul fundamental pentru păstrarea canalelor Qi în și în jurul regiunii spinoase și lombare. Este foarte eficient în ameliorarea tulburărilor mentale și nervoase și, de asemenea, ajută la îmbunătățirea funcției renale.

Important: Repetă poziția de câte ori poți, dar nu uita să fii atent la corpul tău. Experții de la Institutul Qigong recomandă să începi cu 10 genuflexiuni și să mărești numărul zilnic.

5. Mărește-ți rezistența

În Evul Mediu, călugării obosiți practicau acest exercițiu pentru a spori rezistența și a îmbunătăți puterea piciorului.

Important: evită rotunjirea spatelui.

6. Culegerea fructelor

Acesta este un exercițiu simplu, dar este foarte eficient. Încercă să îți ridici brațele deasupra capului și să le întinzi cât de mult poți, ca și cum ai culege fructe dintr-un pom. Aceasta este una dintre cele mai vechi mișcări ale omenirii și activează rinichii, splina și pancreasul.

7. Spiralarea întregului corp

Această mișcare ajută la deschiderea articulațiilor și relaxarea mușchilor. Exercitiul implică, de asemenea, integrarea completă a corpului și îți permite să îți angajezi tendoanele si ligamentele în loc să te bazezi pe forța musculară. Repetă de 8 ori.

8. Cercuri

Scopul principal al exercițiului nu este doar îmbunătățirea stării corpului, ci și antrenarea minții. Este o metodă minunată care poate ajuta într-adevăr să atenueze tensiunea în șolduri și să îmbunătățească postura.Ține picioarele aproape paralele. Începe cu cotul îndoit și extinde-ți mâinile deasupra capului, permițându-le umerilor să se rotească. Vârfurile degetelor trebuie să se atingă ușor în partea de sus.

9. Îndoire și ridicare

Acest exercițiu îmbunătățește stabilitatea articulațiilor genunchiului și te învață să ridici lucrurile fără să te rănești.

Important: Îndoaie genunchii și talia. Asigură-te că genunchii nu depășesc degetele de la picioare și că coloana vertebrală este dreaptă.

10. Coborârea pe genunchi

Îndoaie genunchii și pune mâinile pe ei. Apoi încearcă să te unduiești ușor din talie. Asigură-te că genunchii nu depășesc vârfurile degetelor de la picioare. Acesta este un exercițiu de încălzire comun pentru artele marțiale care revigorează picioarele, atât în ​​partea de sus cât și în cea de jos.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.