#TIPS&TRICKS

10 LUCRURI pe care nu le știi despre alimentele pe care le mănânci zi de zi

Scris de Laura P la 21 martie 2018

Poate că nu există niciun alt subiect în lume, urmărit de atâtea dispute, mituri și prejudecăți, ca cel al unei diete sănătoase.

Am colectat 10 informații incredibile cu ajutorul cărora îți vei putea organiza în mod corespunzător mesele și îți poți trata alimentele preferate în mod diferit. Multe dintre ele s-ar ptea chiar să te uimească.

1. Autocolantele de pe fructe sunt perfect comestibile

Instituțiile avizate recomandă ca fructele să fie spălate înainte de mese, dar nu interzice lipirea autocolantelor pe ele. Aceste etichete, precum și adezivul pentru acestea, sunt aprobate și se spune că pot fi înghițite fără a cauza un precedent. Cu toate acestea, îți recomandăm să le dezlipești înainte de a mânca fructe.

2. La micul dejun este mai bine să mănânci o felie de pizza decât o porție de cereale

Cercetarea nutriționistului Chelsea Amer a dovedit că o felie de pizza ar fi o opțiune de mic dejun mai echilibrat decât fulgii de cereale, deoarece conține mult mai multe proteine și ingrediente proaspete și cu mult mai puțin zahăr decât în cerealele din magazine.

3. Dacă mănânci picant ți se prelungește viața

Un studiu al Școlii de Sănătate Publică, Harvard, a constatat că consumul de alimente picante 1 dată pe zi poate reduce riscul de deces cu 14%.

4. Conservele de pește sunt mai sănătoase decât carnea

Conservele alimentare nu sunt cele mai sănătoase alimente. În ceea ce privește carnea conservată, acest lucru este în mare măsură adevărat, dar nu este vorba și de pește. La fabricarea alimentelor conservate, după tratamentul termic prelungit chiar și oasele de pește mari devin moi și deci, comestibile, și astfel să devină o sursă suplimentară de calciu.

5. Roșiile ținute la frigider își pierd aroma

Un nou studiu publicat în Proceedings of the National Academy of Sciences arată că depozitarea tomatelor la temperaturi sub 12 ° C previne capacitatea lor de a produce substanțe care contribuie la aromă și gust. Problema este că temperatura rece reduce funcționalitatea genelor care sunt responsabile pentru aroma și maturarea fructului. Din acest motiv, roșiile sunt cel mai bine depozitate într-o cameră întunecată, la temperatura camerei.

6. Există mai mult zahăr în lămâi decât în ​​căpșuni

Căpșunile conțin 40% zahăr, iar lămâile – aproape de două ori mai mult. Nu observi acest lucru din cauza cantității mari de acid citric conținut în ele. Mai mult, această cantitate de zahăr din lămâi poate provoca obezitate dacă consumi prea multe, dar este puțin probabil ca acidul citric să îți permită să faci asta.

7. Perioada de valabilitate a laptelui nu este asociată cu adăugarea de conservanți

Mulți cred că laptele cu o perioadă lungă de conservare sunt adăugați o mulțime de conservanți. Nu e așa. Secretul este în aplicarea tehnologiei cu temperaturi ridicate. Lapte este încălzit la 135 ° C foarte repede , literalmente în câteva secunde, apoi răcit repede. În acest timp, bacteriile „rele” mor și toate vitaminele rămân. Acest lapte poate fi depozitat într-un ambalaj nedeschis timp de 120 de zile și se poate ține deschis în frigider timp de până la 4 zile.

8. Kefirul combate mahmureala pentru că conține alcool

De fapt, prezența alcoolului etilic în kefir nu depășește 0,04-0,05%. O pară matură conține alcool la fel de mult ca o găleată cu această băutură. Deci de ce iaurtul într-adevăr te poate salva în timpul intoxicației cu alcool? Este vorba despre vitamina B, acidul folic și bacteriile benefice care te ajută să îți calmezi stomacul și să îți cureți corpul.

9. Cuptor cu microunde – cel mai bun mod de a stoca toate mineralele și substanțele nutritive din legume

Cea mai bună modalitate de a păstra substanțele nutritive și nutrienții din alimente este de a încălzi alimentele pentru o perioadă minimă de timp și de a folosi cea mai mică cantitate de lichid. Cuptorul cu microunde este cel mai bun pentru a face față acestei sarcini.

10. Somonul de fermă are culoarea albă

Somonul sălbatic obține o culoare naturală roz din cauza cantității mari de creveți din dieta sa. În condiții industriale, somonul se hrănește cu alimente complet diferite și, prin urmare, devine alb sau ușor roz. Pentru a le oferi o culoare mai intensă, producătorii folosesc diferiți pigmenți pentru colorare .


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--