10 obiceiuri la care să renunți pentru a avea un ABDOMEN de senzație


Cu toții vreum un abdomen plat, dar lupta cea mai grea e tocmai cea cu grăsimea din această zonă. Iată care sunt alimentele care te împiedică să ai abdomenul pe care ți l-ai dorit mereu:

1. Evită băuturile alcoolice

Unele au multe calorii, dar adevărata problemă e că alcoolul îți mărește pofta de mâncare și induce în eroare acea parte a creierului responsabilă cu sentimentul de sațietate.

2. Renunță la băuturile răcoritoare


Dacă vrei un abdomen plat, nu mai consuma băuturi răcoritoare. Chiar și cele cu puține calorii îți încetinesc metabolismul și stimulează depunerea de grăsime.

3. Nu-ți mai lua gumă de mestecat

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

Când mesteci gumă, creierul și stomacul tău primesc semnale care le pregătesc pentru o viitoare masă. Guma de mestecat declanșează producerea în exces a acidului gastric, care îți provoacă foame.

4. Adoptă o dietă cu puțin sodiu

Consumă zahăr și sare în cantități mici. Alimentele cu mult sodium rețin lichidele, ceea ce nu te ajută să scapi de grăsimea de pe burtă.

5. Renunță la fast-food

Aceasta conține prea multe calorii, ce cauzează diverse probleme de sănătate și e cu siguranță responsabilă de grăsimea de pe burtă de care vrei atâta să scapi.

6. Uită de maioneză

Acest sos conține 80% grăsime. Cel mai bin ear fi s-o înlocuiești cu piure vegetal sau pastă naturală de tomate.

7. Spune „nu” cartofilor prăjiți

Ca orice altceva prăjit, aceștia sunt ca un burete care absoarbe grăsimile saturate. Acestea afectează funcționarea creierului, făcându-te să mănânci foarte mult.

8. Nu mai mânca înghețată

E evident, nu? Alimentele bogate în zahăr se transformă inevitabil în grăsime abdominală.

9. Nu consuma alimente care te balonează

Chiar și oamenii cei mai slabi au astfel de probleme. Evită acest tip de alimente și fă niște exerciții fizice care să îți accelereze digestia.

10. Nu consuma produse „fără zahăr”

Acestea funcționează doar pentru cei care au diabet. Chiar dacă au înlocuitori pentru zahăr, tot contribuie la grăsimea de pe abdomen.

 


Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.