5 idei sănătoase pentru micul dejun

Pentru că știm cu toții cât de important este micul dejun pentru organismul nostru, vă propun astăzi 5 idei rapide și sănătoase de mic dejun pentru toată săptămâna și sper ca astfel să nu vă mai lăsați păcăliți de ideea că nu aveți timp sau că e prea complicat.

LUNI:

Avem nevoie de multă energie la începutul săptămânii, așa că o să începem cu un smoothie delicios. Am folosit laptele de migdale pentru că este o sursă foarte bună de calciu și, când vine vorba de smoothie-uri, prefer laptele vegetal. Am adăugat caju nu numai pentru aspectul plăcut, ci și pentru că ajută la creștere și buna funcționare a sistemului digestiv și puțin sirop de agave.

MARȚI:

În a doua zi a săptămânii vă propun o gustare dulce și sănătoasă: rondele de orez expandat cu unt de arahide/migdale care este o sursă naturală de proteine, minerale și antioxidanti. E delicios în combinație cu fructe (mere, banane).

MIERCURI:

FOLLOW ME

Cannot call API for app 380204239234502 on behalf of user 3702060246685788

Pentru miercuri am optat pentru un sandviș cu pâine integrală, humus și castraveți. Pâinea integrală este mult mai sănătoasă decât cea obținută din făină albă rafinată, fiind bogată în fibre și nutrienți și este chiar mai sățioasă, iar humusul este o sursă excelentă de fibre și vitamine.

JOI:

Deși ar putea să nu vi se pară foarte sățioasă, semințele de chia sunt sursă naturală de energie, au 5 ori mai mult calciu decât laptele, de 2 ori mai mulţi antioxidanţi decât afinele și sunt bogate în proteine.

VINERI:

Pentru că vine weekend-ul, merităm să ne răsfățăm puțin, așa că o să facem ceva dulce, dar sănătos: terci de ovăz cu fructe. Ovăzul are în compoziție fier, vitamina B și zinc. Este aportul perfect de nutrienți pentru mâncarea de dimineață a celor mici, dar este ideal și pentru cei mari. Alegeți o cană cu ajutorul căreia veți măsura ingredientele. Într-un vas puneți la fiert 2,5 căni de lapte cu puțină sare. Când laptele fierbe adăugați 2,5 căni de ovăz mărunțit. Puteți adăuga după gust zahăr de cocos. După ce îl îndepărtați de pe foc adăugați bucățele din fructul vostru preferat. Pe timpul ierni puteți folosi mere sau fructe uscate  cum ar fi merișoarele, ananasul, stafidele, etc.

După cum ați văzut totul se prepară în 5 minute! Produsele pe care le-am folosit pentru prepararea rețetelor sunt comandate de pe vitamix.ro. După cum știți, eu sunt adepta unui stil de viață sănătos, iar pe Vitamix puteți găsi produse de la mulți producători cu standarde înalte de calitate.

 

Aștept să îmi spuneți într-un comentariu ce rețetă v-a plăcut cel mai mult și aștept pozele voastre dacă le încercați, așa că postați-le și dați-mi un tag.

Hai cu mine pe:

Facebook: https://www.facebook.com/ela.craciun/
Instagram: https://www.instagram.com/elacraciun/
YouTube: https://www.youtube.com/elacraciun

0 comentarii pe “5 idei sănătoase pentru micul dejun

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.