6 alimente pe care le puteți mânca în perioada dvs. și 4 alimente pe care trebuie să le evitați

6 alimente pe care le puteți mânca în perioada dvs. și 4 alimente pe care trebuie să le evitați

6 alimente pe care le puteți mânca în perioada dvs. și 4 alimente pe care trebuie să le evitați.

Alimente pe care să le consumi în perioada ta

1. Broccoli

Fierul este mineralul pe care îl pierzi cel mai mult în timpul sângerărilor menstruale. Broccoli vă va ajuta să compensați pierderea. Pe lângă fier, broccoli este bogat în fibre, magneziu și potasiu, ceea ce va ajuta la reducerea balonării, la remedierea digestiei și la relaxarea mușchilor dacă suferiți de crampe.

2. Banane

Bananele ar putea fi cea mai bună alegere pentru gustarea în perioada ta. Aceste fructe sunt pline de potasiu, magneziu și fibre. Te vor ajuta să gestionezi mișcările intestinale neregulate, diareea și poftele pentru gustări suplimentare.

3. Ciocolata neagra

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

Dacă aveți nevoie de o scuză pentru a mânca mai multă ciocolată, iată una excelentă. Ciocolata neagră conține o mulțime de minerale sănătoase, cum ar fi fier, magneziu, antioxidanți și flavanoli. Acestea din urmă pot beneficia de fluxul sanguin și pot relaxa vasele de sânge. Nu mai vorbim de calitatea magică a ciocolatei de a-ți stimula starea de spirit!

4. Somon

Somonul trebuie inclus în orice dietă care este considerată sănătoasă, deoarece conține acizi grași omega-3 sănătoși și este o sursă bogată de proteine. Mâncați somon în perioada dvs. pentru a reduce inflamația, a ușura crampele și a regla ciclul menstrual.

5. Ghimbir

Ghimbirul este bun pentru a controla inflamația, dar, de asemenea, vă va ajuta să reduceți durerea menstruală. Adăugați ghimbir proaspăt la ceai dacă suferiți de disconfort abdominal.

6. Portocale și lămâi

Mănâncă mai multe fructe pentru a-ți crește aportul de vitamine și pentru a reduce pofta de zahăr în perioada ta. Citricele sunt deosebit de bune. Pe lângă vitamine, conțin multă fibră și apă, ceea ce îți va menține corpul hidratat și digestia ta pe cale. Mai mult, citricele sunt bune pentru a atenua greața și alte condiții neplăcute legate de menstruație.

Alimente de evitat pe perioada ta

1. Lapte

Ar trebui să evitați produsele lactate dacă întâmpinați crampe constante și dureri de burtă. Laptele conține lactoză, un tip specific de zahăr pe care unii oameni au dificultăți în a digera. În plus, lactoza poate provoca balonare, dureri de stomac și greață – toate lucrurile pe care le-ai putea avea deja din cauza perioadei tale.

2. Bomboane și gustări

Gustările tale preferate îți pot îmbunătăți starea de spirit, dar contribuie, de asemenea, la balonare, gaze și inflamație din cauza cantității de zahăr rafinate pe care le conțin. Corpul tău traversează deja destul de multe pierderi de sânge și minerale vitale. În acest caz, ar trebui să evitați zahărul artificial în favoarea naturii naturale pe care o obțineți din fructe.

3. Cofeina

Studiile arată că consumul de cofeină în perioada ta poate prelungi efectiv durata acesteia și, în unele cazuri, poate aduce chiar amenoree, absența menstruației. În plus, cofeina escaladează sindromul premenstrual. În cazul în care ai tendința să suferi de acest lucru, ar trebui să eviți să bei cafea înainte și după perioada ta.

4. Mâncăruri picante

Mâncarea mâncărurilor picante poate duce la stres suplimentar în stomac. Cu toate acestea, dacă alegeți cu înțelepciune, unele condimente pot fi de fapt utile pentru corpul vostru în această perioadă complicată. De exemplu, chili proaspăt este renumit pentru efectele sale anti-inflamatorii, iar șofranul vindecă un sistem digestiv dureros.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.