Instagram a apărut în jurul anului 2010, iar modul în care oamenii folosesc aplicația populară de împărtășire a fotografiilor în aceste zile este destul de diferită în comparație cu modul în care a fost folosită acum câțiva ani.
Desigur, unele dintre tendințele pentru care Instagram este cel mai bine cunoscut au rămas relativ la fel – spre exemplu abundența de selfie-uri, nenumărate fotografii cu apusul de soare și un extrem abuz de hashtag-uri . Dar câte fotografii din fluxul tău conțin în continuare filtre și diverse rame pe Instagram în zilele noastre? Probabil nu la fel de multe ca atunci când aplicația era încă nouă.
Iată cinci modalități noi și unice prin care utilizatorii Instagram postează conținut și interacționează cu prietenii lor.
1. Poze profesionale
La început, Instagram era mai mult folosit pentru a capta momente în timp real. O mulțime de oameni îl utilizează și astăzi în acest fel, dar dacă te îndrepți spre opțiunea Explorare pentru a vedea cele mai populare fotografii partajate pe Instagram, vei observa că multe dintre ele sunt fotografii cu o rezoluție înaltă (fără filtre) care au fost cel mai probabil făcute cu o cameră de bună calitate și, eventual,ulterior editate.
Instagram a devenit mult mai mult decât o platformă pentru a împărtăși ceea ce se întâmplă într-un moment anume. A devenit un loc pentru a împărtăși public cele mai bune fotografii posibile – capturate și editate profesional.
FOLLOW ME
2. Videouri profesionale
Videoclipul nu a fost o funcție pe care Instagram să o aibă de la început, dar în acest moment a luat deja amploare. Poți să suprinzi multe scene în doar 15 secunde de video, mai ales că Instagram a introdus funcția de a încărca videoclipuri preînregistrate.
Funcția de încărcare video preînregistrată a adus noi oportunități pentru utilizatori și companii cum ar fi filmarea videoclipurilor utilizând o cameră profesională , editarea lor pe un computer și apoi încărcarea lor pe Instagram. Există, de asemenea, nenumărate aplicații de editare video pe care le poți descărca pe dispozitivele mobile care te ajută să prezinți numeroase clipuri într-un stil profesionist și chiar să adaugi tot felul de efecte fantastice.
3. Promovarea brandurilor
În general, adolescenții și tinerii, sunt adesea primii care încep să utilizeze o nouă rețea socială. Odată ce începe să fie la modă, toți ceilalți încep să li se alăture, iar înainte de a ști, fiecare corporație importantă își crează un cont cu efortul de a rămâne relevant în ochii consumatorului și de a atrage mai mulți oameni.
Există o mulțime de companii care și-au intordus strategia de promovare acum pe Instagram. Ca o rețea socială care se dezvoltă în ceea ce privește conținutul vizual, aceasta oferă o oportunitate excelentă afacerilor pentru a-și face vizibile logo-urile, liniile de produse, lansarea unor anumite produse, evenimentele, locațiile magazinului și orice altceva care poate genera reacții de la urmăritori.
Unii își riscă viața, alții deseori exagerează, alții încearcă să-și convingă prietenii să facă împreună experimente ciudate – toate pentru o singură poză bună pentru Instagram. Iată o serie de fotografii care ți s-ar putea neobișnuite, dar sunt foarte frecvente pe conturile de socializare:
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10