#TIPS&TRICKS

Cum să scapi de CRAMPELE stomacale și DURERI

Scris de Laura P la 26 aprilie 2018

Ai fluturi în stomac la prima întâlnire? Sau te simți balonat sau balonată după o masă grea? Aceste simptome pot fi semne de anxietate sau chiar al unui simptom al colonului iritabil. Știm cum se simte acest lucru și de aceea am găsit câteva modalități simple de a combate crampele stomacale în câteva minute.

Dureri de stomac provocate de anxietate

Stresul este unul dintre principalele motive pentru aproape orice boală sau slăbiciune fizică. Stresul, ca presiune psihologică, îți provoacă sistemul imunitar și provoacă noi boli. De asemenea, poate duce la atacuri de panică, care vin adesea cu tot felul de dureri de stomac.

Dacă simți anxietate și disconfort în stomac, urmează acești pași pentru a elibera stresul.

1. Respiră profund și încearcă să te concentrezi pe respirație. Observă cum inspiri și expiri, nu te gândi la nimic altceva, doar urmează-ți respirația. Acest lucru te va ajuta să îți îndepărtezi mintea de problemele tale pentru un timp. Chiar mai bine, poți să te duci afară, să respiri aer curat, să închizi ochii și să te relaxezi.

2. Fă-ți o ceașcă de ceai din plante, savurează mirosul și lichidul cald. Mușetelul, ghimbirul sau menta sunt unele dintre cele mai bune calmante, care luptă și împotriva bacteriilor. Combină-le cu tehnici de respirație pentru a obține cele mai bune rezultate.

3. Meditează, chiar dacă nu ai încercat niciodată înainte. Meditatia poate părea ceva foarte complex sau ciudat, dar de fapt te va ajuta să îți concentrezi energia și gândurile într-un singur loc, reducand astfel nivelul de stres.

4. Fă câteva exerciții zilnice. În timp ce îți întinzi și tensionezi mușchii, de fapt, îți arunci toată energia într-o sarcină fizică care nu lasă niciun loc pentru anxietate sau atacuri de panică.

5. Discută cu un prieten. Când îți împărtășești problemele și preocupările și le discuți cu cei în care ai încredere, poți descoperi unele soluții noi și poți scăpa de problemă pentru totdeauna. Doar încearcă să nu îți supraîncarci prietenul cu negativitate. Cea mai bună idee este să discutați cum să îți depășești problemele și apoi să vă bucurați de timp de calitate împreună.

Balonare sau sindromul colonului iritat

Adesea, acestea sunt rezultatul obiceiurilor alimentare nesănătoase, cum ar fi consumarea alimentelor grase sau amestecarea lucrurilor care nu ar trebui să fie consumate împreună. Din fericire, există câteva modalități de a scăpa de această durere.

6. Indiferent cum arată sau sună, primul lucru pe care ar trebui să-l faci este să mergi la baie. Acest lucru te va face să te simți mai bine și să eliberezi gazul nedorit.

7. După ce ai încercat primul pas, încearcă unele remedii făcute acasă cum ar fi ceaiurile din plante. Ghimbirul te va ajuta în această situație. Savurează o ceașcă de ceai proaspăt preparat pentru a scăpa de gazele în exces și a te simți ușurat. De asemenea, îți va liniști sistemul digestiv.

8. Semințele de fenicul sunt foarte eficiente atunci când vine vorba de dureri provocate de un colon iritat sau gaze incontrolabile. Ia o linguriță de semințe de fenicul, spală-le cu apă rece și mestecă-le. Nu trebuie să înghiți semințele, gustă doar aroma . După 5 sau 10 minute poți să îți cureți gura bând puțină apă.

9. Dacă nimic nu ajută și ai avut dureri de ceva timp, consultă-ți imediat medicul și verifică-ți organele interne. După cum am spus mai înainte, aceste dureri pot fi cauzate de alimente prost alese, dar există și unele boli care ar putea fi cauza problemelor tale.

Durerea menstruală

Multe femei au crampe stomacale în timpul menstruației. Nu îți face griji, este firesc să ai un anumit disconfort, mai ales în primele 2 zile. Avem 5 căi de atac interne care te vor ajuta să combați durerea, dar dacă crampele tale durează prea mult sau sunt insuportabile, adresează-te medicului.

10. Fă yoga. Există trei asanuri eficiente care sunt recomandate în timpul crampei menstruale: cobra, pisică și pește. Poți viziona tutoriale pe Youtube.

11. Masează-te ușor. Există câteva puncte de acupressură pentru acest tip de durere. Există 2 puncte sub buricul tău p: unul este la 2 degete sub buric, iar altul la 4.

12. Ia o cârpă, încălzește-te și dormi puțin. Mai multe studii dovedesc că căldura este la fel de eficace ca ibuprofenul pentru crampele menstruale.

13. Alcoolul, tutunul și cofeina nu sunt prietenii tăi în timpul menstruației. Încearcă să-ți diminuezi aportul pentru a preveni durerea sau pentru a împiedica să se înrăutățească.

14. Ia medicamente antiinflamatoare nesteroidiene, dacă nu ajută altceva. Există câteva medicamente speciale pentru crampele menstruale pe care le poți utiliza fără prescripție medicală.


--