Exerciții pentru ARDEREA GRĂSIMILOR pe care poți să le faci și în PAT


Atunci când te gândești la tonifierea musculaturii, presupui că trebuie să mergi la sală, însă poți face exerciții ușoare, dar eficiente și acasă – și chiar mai bine, chiar din patul tău. Am ales câteva exerciții care, combinate cu o dietă echilibrată, se dovedesc a fi incredibil de eficiente.

1. Ridicarea piciorului îndoit

Lasă greutatea pe genunchi și pe mâini, păstrând spatele drept. Ridică piciorul la maximum, păstrându-l într-un unghi de 90 °. Coboară-l înapoi în poziția de pornire și repetă de 10 ori. Apoi, repetă cu celălalt picior.

2. „Scândura” cu ridicarea piciorului


Întinde-te pe burtă, apoi ridică-te folosindu-te de mâini și de tălpile de la picioare, care îți vor susține greutatea. Apoi ridică piciorul drept și menține-l așa pentru câteva secunde. Coboară piciorul și fă același lucruri și cu cel stâng.

3. Ridicarea fesierilor

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

Așează-te pe spate, îndoaie picioarele și ridică fesierii până la înălțimea bustierei. Rămâi în această poziție pentru câteva secunde. Pentru a crește intensitatea, poți ridica pe rând câte un picior.

4. Ridicarea piciorului în lateral

Așează-te pe o parte și ridică și coboră piciorul de sus. Repetă de 10 ori. Întoarce-te pe partea cealaltă și fă același lucru cu piciorul de sus.

5. Răsuciri cu genunchii îndoiți

Întinde-te pe spate, ridică genunchii îndoiți în aer, apoi ridică și umerii în aer. După ce ai ajuns în această poziție, întoarce-te pe rând câte o parte și către cealaltă.

6. „Scândura”

Plank este un exercițiu foarte simplu, dar foarte eficient. Îndoaie coatele asigurându-te că acestea sunt direct sub umerii tăi, iar corpul tău ar trebui să formeze o linie dreaptă de la cap până la picioare. Menține poziția cât timp poți.

7. Susține-ți greutatea

Așează-te pe burtă apoi adu mâinile cu coatele îndoite în lateral și ridică-te cu ajutorul mâinilor și a vârfurilor de la picioare. Ține pieptul cât mai aproape de podea și menține cât de mult posibil.

8. Abdomene cu picioarele îndoite

Așează-te pe spate cu mâinile la ceafă. Apoi ridică corpul superior și răsucește-l în lateral, iar în timp ce o faci, ridică și câte un picior îndoit, pe rând.Apropie-ți cotul de genunchiul opus.

9. Mișcări cu picioarele în aer

Stai pe spate și ridică picioarele în timp ce le ții drepte. Adu o gleznă peste cealaltă și fă o mișcare transversală aducând picioarele cât mai în diagonală.

10. Abdomene folosindu-te de tot corpul

Stai pe spate. Ridică picioarele îndoite într-un unghi de 90 de grade de pe sol și apropie genunchii spre piept în timp ce ridici partea superioară a corpului de pe saltea.

11. Abdomene inverse

Așează-te pe spate și ridică-ți picioarele îndoite într-un unchi de 90 de grade. Mișcă ușor genunchii înspre piept în timp ce îți ridici șoldurile de pe saltea. Menține puțin și apoi revino jos.

12. Susținere pe zona lombară

Așează-te pe burtă, cu zona lombară lipită de saltea , cu mâinile întinse orientate spre înainte. Rdică apoi mâinile și picioarele în aer și repetă mișcarea.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.