fbpx
#TIPS&TRICKS

10 MESERII care te fac să te ÎNGRAȘI

Scris de Ela la 21 aprilie 2017

E mult mai probabil ca cei care au profesii ce implică niveluri ridicate de stres să se îngraşe mai repede. Iată ce ocupaţii intră pe listă:

1. Agent turistic
Aceştia trebuie să se străduiască să facă pe plac fiecărui client, să le planifice şi să le organizeze călătoriile. Asta implică multă presiune și mult stres, iar sujba presupune multe ore de stat așezat.

Publicitate

2. Avocat
În acest domeniu, stresul și presiunea sunt lucruri obișnuite. Din cauza anxietății, s-ar putea ca avocați să nu mai fie atenți la cât mănâncă sau la numărul de calorii.

3. Asistenții sociali
Și ei petrec multe ore stând jos. Adesea mănâncă la birou și nu prea au timp pentru activități fizice în timpul zilelor în care muncesc.

4. Profesorii
Profesorii adesea stau la catedră când predau și își fac toată munca administrativă așezați – pregătirea pentru ore, notarea, verificarea prezenței etc.

Publicitate

5. Artist, designer, arhitect
Aceste ocupații merg mână în mână cu orarele flexibile și munca independentă. Nu presupun un program strict – asta fiind valabil și pentru mese.

6. Asistent administrativ
Altă slujbă sedentară care presupune ajutorul acordat altora. Meseria implică mult stres, în fiecare zi, plus obiceiul prost de a mânca în fața calculatorului.

7. Ofițer de poliție
Imaginea uui polițist care mănâncă gogoși e clasică, nu? Profesia lor e una foarte stresantă, au de făcut multă muncă de birou, iar mâncatul e un mod eficient de a combate stresul.

Publicitate

Indiferent ce profesie ai, urmează câteva reguli pentru a uita de îngrășare:

-Ieși la plimbare mai des sau cel puțin nu mai folosi liftul și ia-o pe scări. Ridică-te și salută-ți colegii, nu le trimite doar un e-mail. Dacă vrei ceva de mâncare, du-te să îți iei, nu folosi serviciile de livrare.
-Dacă trebuie să mănânci în oraș, încearcă să-ți comanzi mâncare sănătoasă.
-Bea mai multă apă. Asigură-te că ai mereu o sticlă de apă prin apropiere
-Încearcă să înlocuiești cafeaua cu băuturi mai sănătoase, precum ceaiul verde.
-Încearcă să te relaxezi mai mult și să eviți stresul. Poți asculta muzică relaxantă sau să practici tehnici de respirație profundă.

Publicitate


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--