#TIPS&TRICKS

10 șiretlicuri pe care le folosesc magazinele ca să te facă să CUMPERI

Scris de Laura P la 07 mai 2019

Experţii în markenting folosesc din ce în ce mai multe trucuri pentru a atrage consumatori. Ei înţelegmodalitatea de gândire a consumatorului şi încearcă să-l manipuleze pentru a vinde mai mult.

Nu te lăsa pradă capcanelor și învață să citești printre rânduri, fie că e vorba de reducei, promoții sau produse minune. Scopul producătorilor e să își vândă produsele și să facă profit, așa că nu te aștepta ca tu să fii în avantaj în urma reducerilor.

Publicitate

Iată câteva exemple de ambalaje sau reclame menite să-i facă pe oameni să cumpere:


 

1. Pe ambalajul unui nou produs este scris că este de două ori mai mare, dar asta nu este adevărat.


2. Ne asumăm că „100% biodegradabil” este doar pentru ambalaj. Abia apoi vedem ce scrie, de fapt, în partea de jos.

Publicitate


3. Ei spun “suc 100% “. Ca şi cum ar fi o regulă, după ce citeşti asta, nu te uiţi şi la textul mic.


4. Cu ajutorul iluziilor optice, te fac să crezi că înauntrul unui borcan sunt mai multe dulciuri. Adevărul este că dulciurile sunt doar pe margine şi în interior e gol.


5. Îţi prezintă noile produse ca fiind mai mari, dar asta nu este adevărat.

Publicitate


6. Pun eticheta în partea superioară a recipientelor de sare, piper etc. Acest lucru te face să crezi că recipientul este plin, nu doar trei sferturi cum este de fapt.


7. Fac ambalaje destul de mari, dar plăteşti mai mult pentru aer.


8. O altă modalitate de a te atrage este de a face atrăgătoare suprafaţa unui produs de patiserie, dar interiorul este doar pâine.


9. Pungile mari de chipsuri au aceeaşi cantitate ca şi cele mici, dar costă mai mult.


10. Dimensiunea fontului condiţiilor de pe afişele mari este întotdeauna mică.

Publicitate

Alţii au citit şi despre:


One thought on "10 șiretlicuri pe care le folosesc magazinele ca să te facă să CUMPERI"

  1. Monica spune:

    Exista din 1992, adică dacă socotim bine de 28 de ani, o instituție a statului care dacă ar fi fost eficienta, aceste „trucuri” ale producătorilor nu ar fi fost permise ! Se numeste ANPC! Cu rețea județeană! INUTILA! De ce presa nu a solicitat public rapoarte de activitate în acești 28 de ani, arătând ceea ceea ce toti cetatenii, consumatori de bunuri și servicii, observă cu fiecare achiziție! Ne limităm doar la mici și anemice glasuri împotriva unor practici care ar trebui stopate de institutiile plătite de la bugetul unui stat care e menit să te apere!Încă o dovadă a unui stat ineficient și incompetent!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--

Marea mea descoperire!!