3 EXERCIȚII care te ajută să ai un CORP PERFECT

Dacă ştii ce exerciţii trebuie să faci, poţi lucra de oriunde, fiindcă nu îţi trebuie alt echipament decât greutatea propriului corp. exerciţiile următoare sunt intense şi rapide şi le poţi face în mai puţin de 30 de minute. Vei fi într-o mare formă fără să muncești ore întregi.

1. Flotări

Ce să faci:

  • Pune-ți mâinile sub umeri
  • Depărtează picioarele la nivelul șoldurilor
  • Menține o poziție dreaptă, de la cap până la coapse
  • Gâtul trebuie să fie neutru
  • Când cobori, ține-ți coatele pe lângă corp

Ce să nu faci:

  • Nu-ți lăsa și nu-ți ridica fundul
  • Nu-ți înclina capul
  • Nu lăsa ca umerii să vină spre urechi

Truc:

  • Ca să-ți fie mai ușor, lărgește distanța picioarelor pentru o stabilitate mai bună.

2. Scândura

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

Ce să faci:

  • Pune-ți mâinile sub umeri sau ușor mai depărtate
  • Încordează fesele
  • Ține-ți corpul drept, din cap până în picioare
  • Lasă bărbia în jos
  • Uită-te la podea, între sau puțin peste mâini

Ce să nu faci:

  • Nu-ți ridica și nu-ți lăsa fundul
  • Să nu-ți ridici capul
  • Nu face exercițiul dacă nu stai în poziția corectă

Truc:

  • Ca să-ți fie mai ușor, nu sta în această poziție prea mult

3. Genuflexiuni

Ce să faci:

  • Depărtează-ți picioarele la nivelul șoldurilor sau al umerilor
  • Îndreaptă-ți degetele picioarelor în afară pentru a avea flexibilitate în timpul exercițiului
  • Stai drept
  • Uită-te înainte și ușor în sus
  • Asigură-te că genunchii tăi sunt aliniați cu degetele de la picioare
  • Lasă-te jos atât cât îți permite flexibilitatea ta

Ce să nu faci:

  • Nu lăsa genunchii să-ți depășească degetele de la picioare
  • Nu-ți lăsa genunchii să se curbeze în interior
  • Să nu-ți ridici călcâiele de pe podea
  • Nu-ți deplasa greutatea pe degetele de la picioare

Truc:

  • Ca să-ți fie mai ușor, nu te lăsa în jos prea mult dacă asta e dificil sau dacă e inconfortabil să te ridici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.