4 alimente care nu ar trebui să lipsească din niciun frigider, recomandate de dr. Oz

Nu există o rețetă unică pentru o viață lungă, dar Dr. Oz a adunat o mulțime de idei delicioase din întreaga lume pentru a o încerca.

Oz a împărtășit câteva rețete preferate inspirate de super ingrediente din întreaga lume.

„Oriunde te duci are alimente unice și uimitoare care nu sunt doar delicioase, ci te pot ajuta să trăiești o viață lungă și sănătoasă”, spune Dr. Oz.

Quinoa

Quinoa este una dintre cele mai sănătoase cereale integrale și aproape o proteină completă, deoarece conține toți cei nouă acizi esențiali. Încercați-o în această salată cu cartofi mov, un alt nativ peruvian.

Alune de pădure

FOLLOW ME

Alunele sunt o sursă bună de antioxidanți, dar mâncându-le într-o cremă de ciocolată nu prea se potrivește. Pentru cele mai multe beneficii, consumați nuci prăjite întregi, cu coaja densă în antioxidanți. Și puteți păstra în continuare ciocolata.

Linte

Lintea este o proteină vegetală și o sursă excelentă de fier, care este deosebit de importantă pentru adolescenți și femeile însărcinate. În această rețetă, ele sunt asociate cu turmeric antiinflamator și semințe de muștar.

Frunze de mazăre

Aceste frunze, lăstari sau vlăstare au un gust asemănător cu o încrucișare între spanacul mic și mazăre. Sunt pline de fitonutrienți care promovează bacteriile intestinale sănătoase și sunt antiinflamatorii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.