6 sfaturi care te vor ajuta să ai o postură corectă

Oamenii cu o postură corectă nu numai că sunt mai atractivi, dar au și o circulație mai bună și respiră mai bine. Chiar dacă nu ai probleme cu spatele, coloana ta suportă adesea presiuni și are nevoie de relaxare după perioade lungi în care ai stat jos mult timp.

Iată câteva exerciții care vor reduce tensiunea și vor întări mușchii spatelui:

1. Respirație cu pieptul

Stai pe o pătură în poziția sukhasana: picioarele încrucișate, spatele drept, abdomenul încordat, omoplații unul spre altul, umerii căzuți și pe spate. Te poți rezema de un perete. Când spatele e drept, trage-ți burta și fii atentă la piept. Când respiri, numai pieptul să ți se miște. Ar trebui să se mărească atunci când inspiri și să se contracte atunci când expiri.

2. Respirație yogică

Stai în poziția sukhasana și împarte mental stagiile respirației în trei: abdomen, coapse și claviculă. Când inspiri, umflă-ți abdomenul, apoi coapsele inferioare și apoi pe cele superioare și clavicula. Expiră de jos în sus – trage-ți burta. Coboară coastele și apoi clavicula.

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

3. Umeri

Stai în poziția sukhasana sau pe un scaun, rotește-ți ușor umerii înainte.
Întinde-ți brațele, dar nu le ține spre spate. Menține-ți umerii căzuți și trage-i în față când expiri. Fă exercițiul încet, cu degetele întinse.

Îndreptarea coloanei

4. Încordează-ți coapsele și împinge coccisul înainte, trage-ți burta și începe să-ți rotești umerii pe spate. Păstrând poziția, încearcă să respiri cu pieptul.

5. Dandasana. Stai pe o pătură cu picioarele întinse și presate de podea. Trebuie să formezi un unghi de 90 de grade între corp și picioare. Pune-ți mâinile pe lângă tine și împinge în podea. Asta te va ajuta să-ți îndrepți spatele.

6. Postura corectă

Când stai pe scaun, genunchii ar trebui să fe deasupra gleznelor, îndoiți la 90 de grade. Spatele ar trebui să fie drept, stomacul tras, pieptul deschis și omoplații împreunați și lăsați. Nu te îndoi de la talie. E greu să stai în această poziție mult timp, dar dacă îți amintești să stai drept din când în când în timpul zilei, în curând îți va intra în obicei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.