7 exerciții care te vor ajuta să scapi de bărbia dublă


Alimentația sănătoasă și activitatea fizică sunt câteva exemple de obiceiuri sănătoase care îți vor ajuta corpul să rămână tânăr și în formă. Asta e valabil și pentru mușchii faciali care tind să își piardă fermitatea pe măsură ce îmbătrânim.

Iată câteva exerciții pe care le poți face pentru a-ți recăpăta chipul frumos:

Încălzirea mușchilor


Mișcă-ți maxilarul inferior înainte și înapoi și într-o parte și într-alta, încet, fără gesturi bruște. Repetă timp de 8-10 ori.

1. Căușul

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

Deschide gura și pune-ți buza de jos peste dinții de jos. Imaginează-ți că trebuie să ții apă cu ajutorul maxilarului. Închide gura când ridici capul. Asigură-te că ai colțurile buzelor complet relaxate și repetă d 5-7 ori.

2. Atinge-ți nasul

Bărbia dublă este mereu asociată cu slăbiciunea mușchilor hioizi. De aceea trebuie să fie fortificați. Scoate limba cât de mult poți și încearcă să-ți atingi nasul cu vârful ei. Relaxează-ți buzele. Repetă d 5 ori.

3. Față perfect ovală

Dacă vrei să îți întinerești fața, înntoarce-ți capul la stângă, împinge maxilarul înainte, încordând mușchii gâtului. Întoarce-ți apoi capul la dreapta și fă aceeași mișcare. Repetă de 5 ori pentru fiecare parte.

4. Sărută girafa

Imaginează-ți că trebuie să săruți o girafă sau pe cineva care e foarte înalt. Ridică-ți fața ți uită-te la tavan. Împinge ușor maxilarul înainte și țuguiază-ți buzele. Ar trebui să simți o tensiune puternică la gât. Menține poziția timp de 5-8 secunde și repetă de 5 ori.

5. Rezistența

Strânge-ți pumnii și așază-I direct sub bărbie. Mișcă-ți maxilarul ușor pe pumni și încordează-ți mușchii cât întâmpini rezistența. Forța ar trebui să crească treptat. Când ajunge la maxim, menține 3 secunde. Relaxează-te și repetă exercițiul de 5-7 ori.

6. Zâmbește

Încleștează-ți dinții cu gura închisă și încearcă să-ți lărgești cât mai mult posibil colțurile buzelor. Împinge-ți limba de palatul dur, crescând treptat forța, până când simți o tensiune puternică în mușchii bărbiei. Menține tensiunea 5 secunde, apoi relaxează-te 3 și repetă de 5-8 ori.

7. Obraji pufoși

Inspiră profund pe gură și umple-o de aer. Închide gura, apasă-ți palmele pe obraji ca să simți o tensiune în mușchi. Menține 3-5 secunde, apoi eliberează aerul și relaxează-te. Repetă exercițiul timp de 5-6 ori.

sursa: brightside.me

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.