7 SECRETE pe care VÂNZĂTORII nu ți le vor spune niciodată! Ai fost MINȚIT!

Când mergem la o cafenea sau la un magazin, avem de obicei o idee în legătură cu lucrurile pe care vrem să le cumpărăm. Uneori însă mai luăm și chestii neprevăzute, pe care nu ni le putem explica.

Iată câteva trucuri prin care ești păcălit să cheltuiești mai mult:

1. Ți se oferă un produs frumos
Cele mai simple produse revin adsea în glorie după o schimbare de imagine. Ar cumpăra tinerii prăjturi obișnuite, le-ar face poze ca să le pună pe Instagram? Deloc. Totuși, dacă schimbi puțin rețeta și îmbunătățești aspectul, prăjiturile, redenumite brioșe, vor fi la modă.

2. Trucuri psihologice în meniu
Restaurantele pot folosi expresii legate de familie, precum „supa bunicii” sau descrieri apetisante. De asemenea, fiindcă prima dată te uiți în partea de sus a meniului, acolo sunt trecute cele mai delicioase – și mai scumpe – feluri de mâncare.

3. Se folosesc de dorința noastră de a compara
Unii clienți pot considera anumite produse prea scumpe și le evită. Pentru ca vânzările să crească, cei care se ocupă de marketing pun alături un produs similar cu un preț mai mare.

4. Profită de lenea noastră
Lucrătorii comerciali știu că suntem uneori prea leneși ca să deschidem un pachet de sticle pentru a lua una singură. Știu, e asemenea, că unii cred că e o idee bună să ia tot pachetul, pentru a-l folosi mai târziu.

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

5. Vând de două ori mai mult
Te-ai întrebat vreodată de ce oamenii din reclamă iau două tablete de gumă de mestecat deodată? E un truc, pentru a te face să crezi că acesta este modul corect de a o mesteca și pentru ca producătorii să vândă mai mult.

6. Fac lucruri mai de proastă calitate
Dacă oamenii cumpără un produs ce rezistă mult timp, vânzările scad. Unii s-au gândit să facă produse mai slabe, pe care oamenii să le înlocuiască regulat.

7. Adaugă autoritate
Producătorii încearcă mereu să adauge „greutate” produselor lor. Vor insista pe esența de floare exotică din șampon, chiar dacă e într-o rație de doar 1:10.000. de asemenea, vor spune că șamponul e recomandat de fiecare stilist din Paris.

0 comentarii pe “7 SECRETE pe care VÂNZĂTORII nu ți le vor spune niciodată! Ai fost MINȚIT!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.