#TIPS&TRICKS

9 PUNCTE de pe corp pe care trebuie să le APEȘI pentru a scăpa de DURERE

Scris de Laura P la 04 aprilie 2019

Toate bolile noastre sunt cauzate de nervi, ceea ce poate însemna că tratamentele pot fi asociate cu ei. Medicina populară chineză știe și practică anumite metode legate de asta din vremuri memoriale. Acestea nu te scapă de bolile serioase, dar pot trata durerile mai mici. Iată câteva exemple:

1. Durerea de gât

Poți scăpa de durerea de gât dacă îți scarpini zilnic urechea. Totul se explică prin stimularea nervilor din urechea interioară. Aceștia produc un reflex involuntar în gât și calmează spasmele musculare. Asta reduce iritația și elimină durerea neplăcută.

2. Durerea de stomac

Apasă puternic cu degetul mare pe stomac. Când te doare stomacul și respirația este îngreunată. Terminațiile nervoase din degetul mare te ajută să-ți reglezi respirația și să încetinești frecvența ritmului inimii. Astfel, te vei calma, iar senzațiile inconfortabile din abdomen vor trece.

3. Nasul înfundat

Apasă limba de cerul limbii timp de câteva secunde sau apasă un deget pe fiecare sprânceană. Aceste lucruri vor reduce presiunea sinusurilor, iar durerea va trece, flegma va ieși și tu vei putea să respiri mult mai ușor.

4. Durerea de măsea

Ține un cub de gheață în palmă. Palma are o mulțime de terminații nervoase conectate cu creierul în zona dintre degetul mare și degetul arătător. Dacă răcești acel loc, durerea de măsea va fi pur și simplu înghețată pentru o perioadă scurtă de timp, suficient cât să ajungi la dentist.

5. Durerile de cap

Strânge-ți degetul mare pentru câteva minute După cum s-a mai spus, degetul mare și arătătorul sunt conectate la creier. Dacă expui degetul mare la presiune, disconfortul cauzat de durerea de cap ar trebui să treacă.

6. Presiune crescută

Strânge degetul mijlociu cât de tare poți. Această metodă te ajută și să calmezi accesele de furie, așa că strânge-ți degetul mijlociu și în momentele de stres intens.

7. Palpitațiile inimii

Masează-ți degetul inelar. Mai întâi, inspiră puternic pe nas și expiră încept pe gură. După aceea, masează-ți ușor inelarul timp de cinci minute și continuă să respiri încet. Astfel, pulsul tău va fi calmat, iar ritmul inimii va încetini, revenind la normal.

8. Greața

Atunci când simți această senzație neplăcută, masează-ți centrul palmei. Centrul palmei este centrul tututor emoțiilor noastre. Pentru a restaura armonia, trebuie să desenezi încet un cerc cu degetele în centrul palmei. În timp ce îți faci acest masaj, încearcă să respiri cât mai relaxat.

9. Atacul de panică

Împreunează-ți palmele. Nu le apăsa. Stai așa pentru câteva minute. Calmează-te. Emoțiile și sentimentele tale se vor potoli. Presiunea sângelui din corpul tău va fi normalizată, iar respirația îți va reveni la normal.

Pentru a calma atacurile de panică, poți să încerci să ții minte și următorii pași: relaxează-te, oprește gândurile negative, spune lucruri care să te ajute și acceptă-ți sentimentele. Relaxează-te respirând. Oprește gândurile negative țipând (în mintea ta) cuvântul „STOP”. Nu-ți spune că o să mori, ci: „am doar un atac de panică ce o să treacă în trei minute dacă mă relaxez.”sursa: brightside.me


One thought on "9 PUNCTE de pe corp pe care trebuie să le APEȘI pentru a scăpa de DURERE"

  1. Ica trandafir spune:

    Interesant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--