Ce trebuie să știi când mergi cu bebelușul la mare

Suntem deja de 7 zile la mare și sunt foarte fericită că Nicholas ne moștenește și i-a plăcut din prima clipă și să stea în apă și să se joace în nisip. Ba chiar ne e destul de greu să îl ținem departe de apă.

Am făcut pe drum aproape 5 ore, iar în mare parte Nicholas a dormit în mașină. Am făcut o pauză în Olimp ca să ne mai dezmorțim și apoi am plecat spre Cavarna, în Bulgaria. Mergem de ceva ani aici și experiența a fost întotdeauna foarte plăcută.

Uitasem cum e cu un bebeluș la plajă, așa că tot ce face Nicholas ni se pare foarte adorabil. Mă bucur că Alesia și Alex sunt foarte protectivi cu el și se joacă mult cu el. Nu știu cum vine asta pentru că între ei nu prea se joacă, toată ziua au ceva de împărțit.

Viața cu 3 copii 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

O postare distribuită de Ela Craciun (@elacraciun) pe

Revenind la Nicholas și la ce trebuie să știți dacă mergeți cu bebelușul la plajă, recunosc că este destul de dificil. Ziua de plajă nu durează prea mult pentru Nicholas, pentru că soarele și apa îl obosesc destul de repede și chiar dacă nu ar fi fost așa, oricum noi nu ne abatem de la programul lui obișnuit de somn, doarme la orele stabilite pe care le aveam și acasă.

Dimineața apucă să facă o baie și să stea puțin în nisip apoi merge la somn și mai venim cu el doar seara, după ce a mai avut și repriza de somn de prânz.

Singurul lucru care s-a schimbat este ora de trezire. Dacă înainte se trezea la 8 – 8:30, acum ne dă trezirea la 6:30-7:30 maxim, dar asta și pentru că în cameră nu este întuneric, așa cum este obișnuit și pentru că probabil ne simte și pe noi, pătuțul fiind în aceeași cameră cu noi. Abia aștept să ajungem acasă și să revină la programul obișnuit.

FOLLOW ME

Ce avem cu noi pe plajă:

Piscină – Înainte să plecăm i-am luat și o piscinuță în eventualitatea în care nu i-ar plăcea în mare să putem să-l ținem lângă noi în piscină, pe plajă. Nu a fost nevoie, îi place foarte mult în apă, nu ar mai ieși de acolo și de câte ori îl punem în piscină iese din ea ca să ajungă spre mare. O mai ținem dacă e foarte cald ca să poate să stea la umbră în apa, dar nu a fost chiar atât de cald aici, iar pe el chiar l-am ținut numai la umbră sau în orele indicate.

Scutec de apă – Este ca orice scutec, doar că ajută ca atunci când are scaun să nu se împrăștie peste tot în apă. E recomandat mai mult atunci când mergeți la piscină ca să nu aveți surprize neplăcute, pentru că în momentul în care copilul intră în apă se relaxează și relaxându-se se poate întâmpla să facă caca. După ce ieșiți din apă trebuie schimbat. Noi l-am ținut pe Nicholas și în slipi sau dezbrăcat și din fericire nu am avut probleme.

Haine cu UV – Și pentru Nicholas, dar și pentru Alex și Alesia, hainele au protecție UV. Testele au arătat că materialele din care sunt făcute hainele cu protecție UV blochează până la 97.5 din razele ultra violete, adăugând astfel protecție suplimentară. Folosim în continuare și cremă de protecție solară pe zonele expuse. Am cumpărat hăinuțele și costumele de baie pentru copii de la Next.

Vezi această postare pe Instagram

Eu vreau să facem poze, el vrea doar în apă 🌊🐠 Nicholas e un peștișor în toată regula #withglaxy S10+ @samsungromania

O postare distribuită de Ela Craciun (@elacraciun) pe

Protecție solară – Am mereu foarte multe tuburi de protecție solară după mine, pentru că le aplic în funcție de necesitățile fiecăruia. Pentru Nicholas am bineînțeles o variantă specială pentru bebeluși de la Avene, despre care am vorbit și aici.

Borcănele de mâncare – am mers pe varianta cu borcănele HiPP și l-am ținut cu noi la masă și i-am dat mereu de la noi un colț de pâine pentru că este destul de pofticios și se întindea după mâncarea noastră. Cele mai multe restaurante au scaun pentru copii, așa că nu trebuie să vă faceți griji în privința asta. În continuare bea și lăptic și i-am dat ceva mai multă apă, pentru că și noi am mărit cantitatea de apă pe care o consumam.

Vezi această postare pe Instagram

Un copil fericit doar cu un codru de pâine 🥖🥰

O postare distribuită de Ela Craciun (@elacraciun) pe

Pentru Nicholas cu siguranță e distractiv totul, dar pentru părinții care mai au cel puțin încă un copil poate fi destul de obositoare o astfel de vacanță, pentru că trebuie să te împarți în toate direcțiile, fiecare are alt program, alte nevoi, mănâncă altceva și e important să nu uităm că și copiii mai mari au nevoie de atenția și energia noastră, nu numai bebelușul.

Azi am avut o premieră și am zis să-l pun să doarmă în hamac. L-am legănat puțin și a adormit destul de repede, dar nu a dormit mai mult de jumătate de oră și tot a trebuit să-l ducem în cameră. Dacă copilul e obișnuit să doarmă oriunde, probabil că e mai ușor, dar dacă e obișnuit să doarmă în casă, ca Nicholas, o să tot faceți drumul plajă-hotel.

Sper să vă distrați vara aceasta indiferent de destinația pe care ați ales-o și aștept să îmi povestiți cum decurg vacanțele voastre de familie.

Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă informațiile ți se par utile, le poți împărtăși cu prietenii tăi cu un simplu SHARE. Pe mine mă găsești zilnic și pe pagina mea de facebook, Instagram sau pe canalul de Youtube.

În rubrica Jurnal de bebe veți găsi materiale utile, experiențele mele și informații de la specialiști cu privire la tot ce înseamnă viața unui bebeluș.  Dacă vreți să vedeți cum a fost sarcina, puteți citi articolele din categoria Jurnal de Sarcină. Vă aștept și în grupul Mămici și copii fericiți. ❤