#TIPS&TRICKS

Cum îți dai seama ce GREȘELI să nu mai faci în funcție de ZONA în care te ÎNGRAȘI

Scris de Laura P la 01 februarie 2018

Obezitatea la oameni este cauzată de diverși factori. Uneori suntem capabili să luptăm împotriva acestei tulburări, dar nu știm până la sfârșit dacă lucrurile pe care le facem vor avea vreun efect asupra corpului nostru în viitor. Zilele, exercițiile, suplimentele sau dietele restrictive nu pot aduce rezultate, deoarece totul depinde de stilul nostru de viață și de factorii genetici. Merită să verifici cărui grup aparții și ce poți face pentru a scăpa de kilograme inutile.

În ultimii 30 de ani, s-a înregistrat o creștere a incidenței excesului de greutate și a obezității în lume. Această problemă ar trebui văzută în categoria răspândirii unei epidemii. Acest lucru se aplică în mod deosebit țărilor foarte dezvoltate, de exemplu, Statele Unite. Rezultatele celor mai recente cercetări sunt alarmante. Obezitatea este al șaselea factor de risc responsabil pentru numărul de decese din lume. Ce putem face pentru a preveni acest lucru? Mai presus de toate, guvernele ar trebui să sensibilizeze oamenii cu privire la problema obezității.

Observă zona în care te îngrași pentru a lua măsuri eficiente.

1. Cel mai obișnuit tip de obezitate care apare în lume

Oamenii pun greutatea în jurul zonei care se întinde de la bărbie până la linia șoldurilor, astfel încât să includă sânii, burta, gâtul, spatele și brațele. Această obezitate este cauzată de consumul de prea mult de zahăr și alimente grase. Pentru a scăpa de excesul de grăsime pe care îl ai, trebuie să practici cel puțin 30 de minute de mișcare în fiecare zi. Și, desigur, ar trebui să încerci să reduceți consumul de produse zaharoase și alimente grase.

2. Acest tip de obezitate este cauzat de anxietate, depresie sau stres

Acesta include burta și o parte a spatelui chiar în spatele burții, creând un fel de rolă de grăsime. De obicei se întâmplă ca oamenii atunci când au probleme, încep să mănânce multe dulciuri pentru a lupta împotriva problemelor. Pentru a pierde in greutate, persoanele care apartin acestui grup de obezitate ar trebui să lucreze la auto-control și să învețe să nu apeleze la dulciuri ca la un remediu pentru depresie și stres ori de câte ori apare.

3. Principalul vinovat în ceea ce privește acest tip de obezitate nu este altceva decât glutenul

Acest tip se referă în principal la coapse și fese. În plus, acest tip de obezitate este de obicei legat de femei în timpul menopauzei, adolescenței sau care au un dezechilibru hormonal. Este important să eviți să stai târziu noaptea, să bei și să fumezi și să nu te concentezi asupra exercițiilor. Deci, dacă ai obiceiurile menționate mai sus, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să încerci să renunți la acestea cât mai curând posibil.

4. Acest tip este legat de o zonă a burții 

Întârzierea metabolismului este una din cauzele obezității. Persoanele care aparțin acestui grup se simt de multe ori ca și cum ar avea un balon plin de aer în stomac. Persoanele care beau foarte mult sau au probleme de respirație sunt cele mai vulnerabile la acest tip de obezitate. Dacă este cazul, renunță la băuturi și concentrezează-te asupra dietei bogate în fructe și legume.

5. Acest tip este, în principiu, o povară genetică, dar se poate întâmpla și în timpul sarcinii la femeile cărora li se pot umfla picioarele

Oamenii iau în greutate în zona picioarelor în general, de la fese până la glezne. Soluția la această problemă este un stil de viață activ și exerciții simple – atât de simple, cum ar fi, de exemplu, urcarea scărilor. Oamenii mai ambițioși pot alege să alerge în loc să urce doar pe scări.

6. Acest tip de obezitate include o parte mai mare a abdomenului

Cest tp are legătură cu stilul de viață și se referă mai exact la persoanele care stau într -o singură poziție timp de opt ore. Ar trebui să te concentrezi asupra desfășurării activităților de cel puțin 3 ori pe săptămână pentru a combate creșterea în greutate.

Soluționarea problemei excesului de greutate și a obezității în rândul publicului necesită acțiuni de prevenire decisive și rapide. Având în vedere gradul de conștientizare încă scăzut al publicului, este necesar să se introducă programe educaționale eficiente. Pe de altă parte, limitarea epidemiei de obezitate necesită nu numai măsuri de informare, ci, mai ales, activități de sănătate publică, sport și recreere.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--