Cum slăbești în funcție de zodie


La un moment dat, indiferent de modul în care am arăta, toată lumea simte nevoia să piardă în greutate. Să slăbești într-un timp scurt nu e neapărat bine, pentru că rezultatele optime se obțin atunci când adopți un stil de viață sănătos, nu diete drastice care îți șochează organismul.

E important să alegi o metodă personalizată, pentru că dacă o dietă a funcționat la cea mai bună prietenă a ta nu înseamnă că va funcționa și la tine. Iată cum slăbești în funcție de zodie:

1. Capricorn

Dietă: consumă mai multe fructe și legume. Ține un jurnal în care să notezi ce ai mâncat peste zi.
Exerciții: arte marțiale, fitness, yoga, cardio, plimbări.


2. Vărsător

Dietă: include mai multe legume verzi, migdale, nuci. Gătește folosind ulei de măsline. Pentru mai multă enegie, consumă salată, roșii, ou, fructe, legume, struguri negri, mere, cireșe, avocado.
Exerciții: ski, banda de alergat, dans, exerciții pentru picioare și genunchi.

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

3. Pești

Dietă: consumă alimente proaspete – mere, ridichii, salată, ananas, cartofi, morcov, dovleac. Consumă ceai de plante, brânză nesărată și muștar cu moderație și nu prea multe lactate.
Exerciții: yoga, alergat, înot, exerciții de întindere a mușchilor.

4. Berbec

Dietă: bea multe lichide pentru a elimina toxinele din corp. Evită alcoolul în exces. Mănâncă la ore fixe legume, pâine de cereale integrale, iaurt natural, ouă, morcovi.
Exerciții: jocuri de echipă unde contează câștigul.

5. Taur

Dietă: alimente bogate în fibre și cu puține calorii: fasole, varză, spanac, salată, fructe (caise, portocale, struguri). Bea multă apă.
Exerciții: bicicletă, ski, înot, plimbări frecvente.

6. Gemeni

Dietă: brânză, lapte, ouă, ceapă, usturoi, cartofi fierți, ciuperci, pește.
Exerciții: lucrează într-o sală de fitness.

7. Rac

Dietă: produse lactate sau din soia, orez (în porții mici și nu seara), mai puțină sare.
Exerciții: un program de fitness pe termen lung pentru acasă, banda de alergat, înot.

8. Leu

Dietă: migdale, nuci, legume și carne la grătar, căpșuni, portocale, avocado, kiwi, salate.
Exerciții: cursuri de salsa ori hip-hop, ca să fii în centrul atenției.

9. Fecioară

Dietă: legume verzi, cereale integrale, ceai de plante, suc de fructe, mâncăruri coapte.
Exerciții: yoga acasă, plimbări prin pădure sau parc, un program de fitness bine organizat.

10. Balanță

Dietă: pâine din cereale integrale, legume verzi, cottage cheese, dovleac, alimente galbene, fructe, miere.
Exerciții: orice sport sau exerciții alături de un prieten.

11. Scorpion

Dietă: rodii, roșii, roșii cherry, portocale. Bea cel puțin 7-8 pahare de apă pe zi.
Exerciții: un program de exerciții obositor la sală.

12. Săgetător

Dietă: morcovi, brânză, ouă, soia, cereale integrale, lapte.
Exerciții: în aer liber, precum alergarea sau mersul pe bicicletă.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.