#TIPS&TRICKS

Dieta Cambridge – cea mai drastică și mai căutată dietă din 2020

Scris de Laura P la 17 februarie 2020

Dieta Cambridge – o dietă de slăbit cu efecte remarcabile

Vara se apropie și toate doamnele și domnișoarele caută cele mai eficiente diete pentru a da jos kilogramele în plus. Dieta Cambridge este una dintre cele mai căutate din ultimele săptămâni și asta pentru că PROMITE efecte miraculoase.

Există nenumărate tipuri de diete pentru slabit, de regimuri alimentare care promit rezultate în timp record. Se bazează pe principii diferite, însă, dacă sunt respectați pașii, finalul ar trebui să arate la fel: minus câteva kilograme pe cântar. La finalul perioadei sărbătorilor, când mesele au fost îmbelșugate și farfuriile, evident,pline ochi cu bunătăți, a venit momentul pentru un …restart.

De cele mai multe ori, la începutul lunii ianuarie, mulți dintre noi își propun câteva target-uri. Pun obiectivele pe listă șiîncearcă să facă pași în acea direcție. Dar cum lupta contra kilogramelor în plus nu este nici pe depart una ușoară, primii pași sunt ceva mai dificil de făcut, în acest sens. Așa că nu încep de la data de 1 ianuarie, ci … chiar de acum, după jumătatea lunii.

Iar pe lista dietelor care promit să facă minuni este și dieta Cambridge.

Ce înseamna Dieta Cambridge?

O dată ce te hotărăști să ții această dietă ar fi bine să ai un consulatat alături de tine,care să te îndrume și să te sprijne. În timpul dietei, corpul tăuintră în starea de cetoză. Este un proces natural prin care grăsimile sunt transformate de către organism în energie.

La începutul dietei nu este obligatoriu sportul, însă, după o perioadă, poți începe să faci exerciții fizice de intensitate redusă. Pentru început, alege să mergi mult. Să te plimbi zilnic, dacă starea de sănătate îți permite.

Meniul dietei este format din supe (cu arome variate), shake-uri, batoane și porridge.

Cum este împărțită Dieta Cambridge?

Dieta Cambridge se împarte în 3 categorii, structurată pe 6 etape:

1. Dieta Hipocalorică

Se întinde pe o perioară de la o săptămână la 12 săptămâni. În primă fază se începe cu consumul a 4 pliculețe de supă și/sau shake proteic, la care adaugi 200 ml lapte degresat. În această etapă se ard între 415 – 515 calorii pe zi, ceea ce este foarte puțin. Urmează faza a doua în care se consumă 3 pliculețe pe zi și o masă de 200 de calorii, sau 4 pliculețe pe zi și 200 ml lapte degresat. Se vor consuma în jur de 615 de calorii.

Foarte important este să se consume 2,5 litri de lichide pe zi.

2. Dieta Moderat – Hipocalorică

Se întinde pe o perioadă de minim o săptămână. Se consumă trei plicuri pe zi și alimente bogate în proteine, lapte degresat și legume. Se ard 810 calorii pe zi. Urmează minim 2 săptămâni în care sunt permise două plicuri pe zi, lapte degresat, mic dejun și salate la prânz și cină.

3. Dieta Non-Hipocalorică

Sunt necesare minim două săptămâni pentru a obține rezultate. Se vor consuma două plicuri pe zi, lapte degresat. În timpul dietei se ard 1200 de calorii pe zi. Umează minim două săptămâni timp în care se consumă un plic pe zi și, pe lângă mic dejun, prânz și cină, este permisă și o gustare. Se ard 1500 de calorii. După ce ai trecut prin toate etapele, poți arde peste 1500 de calorii pe zi consumând produse la alegere pe o perioadă nedeterminată.

Principiul dietei Cambridge, care promite rezultate spectaculoase dacă sunt respectați toți pașii, este unul cât se poate de simplu.

Dacă ai mai multe kilograme de slăbit, trebuie să reduci cantitatea de mâncare pe care o consumi. Mesele reduse cantitativ te vor ajuta să îți micșorezi, în timp, stomacul și vei ajuge să mănânci mai puțin fără să îți dai seama. În timp, cantități mai mici de mâncare înseamnă un rezultat de succes în lupta contra kilogramelor în plus.

Disciplina este cheia atunci când vine vorba despre schimbarea stilului de viață sau de adoptarea unui regim alimentar care să ducă la scădere în greutate.

Dieta Cambrige – ce trebuie să îndeplinești pentru a avea succes cu ea?

Există un prag emoțional de care trebuie să treci atunci când vrei să duci totul la bun sfârșit.

Înainte de a începe, asigură-te că bifezi următoarele cerințe simple:

  • Fii sinceră cu tine. Câte kilograme vrei să slăbești?În cât timp ți-ai dori să se producă această schimbare? Specialiștii sunt de părere că targetul ar trebui să fie cât se poate de realist, altfel, nu vei face decât să îți deschizi calea către dezamăgire și frustrare. Un rezultat prea greu de atins(prea multe kilograme într-un timp foarte scurt, spre exemplu) te poate face să îți pierzi încrederea în tine.
  • Organizează un jurnal alimentar și trece acolo toate datele importante: ora la care iei masa, ce alimente consumi, ce cantitate, etc.
  • Asigură-te că ai timp să pregătești mesele sau organziează-ți cu o seară înainte gustările. Când începiun regim alimentar nu te mai pooți opri în fața primei covrigării gândindu-te că de data aceasta nu se poate întâmpla nimic
  • Înarmează-te cu voință și nu îi critica pe cei care nu țin dietă. Nu este vina nimănui că tu îți dorești să slăbești și nici nu îți poți obliga prietenii să comande la resturant salată verde în loc de pizza, doar pentru că tu ții regim. Da, voința este una dintre cele mai importante arme împotriva kilogramelor în plus.
  • Curajul este important! Trebuie să ai curaj să te privești în oglindă și să te analizezi, chiar dacă în ultima perioadă ai evitat, poate, să faci asta. Uită-te la tot ce îți plaace și la tot ceea ce nu îți place, acceptă-ți corpul așa cum este și acordă-ți timp.
  • Pentru că vorbeam de arme importate în lupta kilogramelor în plus, răbdarea este mai mult decât necesară.

PRO și CONTRA dieta Cambridge:

Argumente PRO:

  • Promite pierderea kilogramelor în timp record, dacă sunt respectați pașii
  • Dacă bei peste 2 litri de apă pe zi, poți elimina toxinele în zielele de dietă
  • Rezultatele pot fi vizibile rapid, mai ales în cazul persoanelor care au de slăbit multe kilograme

Argumente CONTRA:

  • Este o dietă restrictivă iar numărul atât de redus de calorii poate fi periculos pentru organism
  • Dacă nu acorzi ateție meselor pe care le vei consuma la finalul perioadei de dietă, poți acumula kilogramele pierdute foarte, foarte rapid.
  • În unele cazuri, pot apărea stările de amețeală din cauza restricției calorice,dar și discnfortul gastric.

Cel mai important este să discuți cu medicul tău și să îi ceri părerea în legătură cu adoptarea acestui regim alimentar. Un set de analize făcut înainte de orice fel de dietă poate fi o idee bună, pentru a preveni eventualele dezechilibre care pot apărea în organism.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--