FORMULA SĂNĂTĂȚII: Cum să-ți menții sănătatea întreaga viață?

Sănătatea nu este foarte greu de menținut. Activitatea fizică, somnul, nutriția potrivită și alte câteva lucruri sunt părți ale așa-numitei formule a sănătății.

Iată câteva detalii despre această formulă:

1. Cel puțin 9000 de pași

Toată lumea știe că activitatea fizică este necesară pentru un organism sănătos, însă foarte puțini respectă acest lucru. Este recomandat să faci cel puțin 9000 de pași în fiecare zi. Fă-ți un program bine organizat și încearcă să-ți împarți timpul astfel încât să ai timp de o ieșire în parc, în fiecare zi. Acest lucru este valabil în special pentru cei care lucrează la birou, deci nu au un stil de viață activ.

1. 8 ore de somn

Orele de somn necesare sunt diferite pentru fiecare persoană, în funcție de vârstă. Cei mici ar trebui să doarmă între 14-17 ore pe zi, în timp ce adolescenților le sunt indicate 8-10 ore. Adulții se pot simți odihniți după 7-8 ore de somn. Astfel, activitatea din timpul zilei va putea fi efectuată cu succes, iar problemele de sănătate vor fi evitate.

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

Oamenii care dorm mai mult decât este recomandat, sunt predispuși la apariția unui accident vascular.

2. 7 pahare de apă

Deshidratarea poate schimba total starea de spirit, nivelul de energie și abilitatea de a gândi limpede fiind în pericol. De aceea, este recomandat să bei 7-8 pahare de apă pe zi. Totsuși, depinde și de activitățile pe care le faci. În timp ce faci sport, poți bea mai multă, dar, de exemplu iarna, vei bea mai puțină.

Nu trebuie să exagerezi. Organismul îți va cere atunci când va fi nevoie.

3. 6 minute de meditație

 

Meditația zilnică timp de 10 minute ajută la evitarea „rătăcirilor” mintale. Această practică este deosebit de eficientă pentru persoanele care sunt predispuse la gânduri tulburate de anumite probleme, care reapar zilnic. La început, vor fi suficiente și 6 minute pe zi.

Practica zilnică de 25 de minute a meditației face posibilă reducerea nivelului stresului în 3 zile. Deci, dacă te simți înghițit de probleme care nu au sfârșit, meditează. Desigur, problemele nu vor fi rezolvate singure, dar le poți privi dintr-un unghi diferit.

4. 5 fructe și legume pe zi

Fructele și legumele trebuie incluse în dieta unei persoane care dorește să rămână sănătoasă timp de mulți ani. În medie, ar trebui să consumi cel puțin 5,2 porții de fructe și legume pe zi pentru a reduce riscul de a dezvolta boli cardiovasculare, accident vascular cerebral, cancer și moarte prematură.

Un nou studiu spune că numărul de porții poate fi mărit la 8. În acest caz, riscul de boli devine și mai mic.

5. 4 pauze de odihnă

În timpul zilei de lucru o persoană ar trebui să fie întreruptă nu pentru o odihnă de o oră, ci pentru a face mai multe pauze mai scurte. În mod ideal, numărul lor ar trebui adus la 4.

În acest caz, te vei deplasa mai mult, lucru util pentru vasele de sânge.  Chiar și după o scurtă pauză,  productivitatea unei persoane crește.

6. 3 mese pe zi

Trebuie să mănânci de 3 ori pe zi. Ai posibilitatea să completezi mesele principale cu gustări. Totul depinde de preferințele tale. Greutatea se reflectă numai în numărul de calorii. Cercetătorii au negat afirmația că mesele frecvente accelerează metabolismul.

7. 2 ore fără telefon sau calculator înainte de culcare

Smartphone-urile și tabletele nu trebuie utilizate cu 2 ore înainte de culcare. Acest lucru afectează în mod negativ calitatea și cantitatea somnului, din cauza luminii emise de dispozitivele electronice. Din acest motiv, cantitatea de melatonină produsă înainte de culcare scade. De obicei, este mai ușor să adormi. Ca rezultat, sănătatea fizică a unei persoane suferă, iar nivelul stresului crește.

Este mai bine să citești o carte sau, de exemplu, să faci un plan pentru ziua de mâine.

8. 1 antrenament

După cum am mai spus, 10 mii de pași pe zi nu elimină alte exerciții fizice. Cercetătorii sunt convinși că o sesiune de sport zilnică ar trebui să aibă cel puțin o jumătate de oră. În acest caz, te vei simți mult mai bine. Și după un timp asemenea exerciții vor deveni un obicei util.

Formula de sănătate: Ca rezultat, toate informațiile pot fi colectate într-o formulă de sănătate simplă, care este de fapt disponibilă practic tuturor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.