Ghidul somnorosului: ZECE metode prin care te trezești dimineața

Luni dimineața. Mai stau cinci minute. Poate încă zece…

Și așa întârziem, pierdem startul, suntem agitate de-a lungul întregii zile și nu reușim să ne concentrăm și să îndeplinim sarcinile primei zile din săptămână.

Managementul timpului personal începe cu o organizare eficientă a dimineații. Ziua bună chiar se cunoaște de dimineața!

Dacă știți că vă e greu să vă urniți atunci când ceasul sună la 6:30 atunci ar fi bine să luați în considerare următoarele sfaturi:

1. Poziția alarmei: alege o alarmă care îți place și poziționeaz-o cât mai departe de pat.

2. Sunet: folosește alarme formate din sunete diferite și care au intensități diferite.

FOLLOW ME

3. Lasă de seara un pahar cu apă aproape de ceas și bea-l de îndată ce se declanșează alarma.

4. Lumina: trage perdelele, jaluzelele, stai cu fața spre lumină și numără până la 10.

5. Mișcă-te: întinde-te spre tavan și coboară trunchiul cât mai aproape de podea.

6. Comfort: poartă un halat și papuci care întrețin comfortul din pat.

7. Muzica la TV: ascultă o melodie care te dinamizează.

8. Ritual: cumpără-ți o cafea, un ceai și o cană care îți plac și abia aștepți să le folosești.

9. Răsfață-te: folosește un scrub de corp sau un săpun favorit.

10. Pregătește-te: de seara organizează-ți geanta și hainele pe care le vei purta.

Să aveți o zi bună!;) Sunteți gata de plecare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.