Cinci feluri prin care stimulezi metabolismul dimineața: reguli simple dar eficiente

 

Ziua bună se cunoaște de dimineață! Nimic mai adevărat iar corpul nostru o știe cel mai bine.

Cumva, am fost construiți să funcționăm ceas și adeseori se spune că organismul uman este o minune. Dacă sare o rotiță…se strică tot. De exemplu, ochiul are capacitatea de a distinge până la 10 milioane de culori iar bătăile inimii se schimbă în funcție de muzica pe care o ascultăm.

Tocmai de aceea, urmând câteva reguli simple dimineața, corpul nostru poate fi folosit la realul său potențial: acela prin care inima degajă pe zi suficientă energie pentru a pune în mișcare un camion pe o distanță de 32 de kmJ.

Iată ce ar trebui să facem:

Exerciții fizice: studiile arată că mișcarea din timpul dimineții e mult mai eficientă decât orice alt tip de sport făcut la orice altă oră. Activează metabolismul și crește rata de ardere a grăsimilor cu până la 60%.

Exerciții scurte dar intense (cardio): un studiu recent demonstrează cum un exercițiu fizic intens, care durează 2,5 minute determină o creștere a arderilor pe tot parcursul zilei (până la 200 de calorii).

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

Nu sări peste micul dejun: doar pentru că ai o zi plină ochi. Masa de dimineață e cel mai bun catalizator metabolic. Mănâncă imediat ce te-ai trezit astfel încât corpul să fie pregătit să ardă energie pe tot parcursul zilei. Omleta, iaurtul cu fructe proaspete și cereale, smothie-urile sunt variante sănătoase și sățioase.

Frühstück am Bett, Zehen unter der Bettdecke - breakfast in bed

Activează mușchii prin exerciții cu greutăți, te înviorează și cresc tonusul.

Mănâncă o gustare până în prânz. Alege alternativa sănătoasă, care ajută la arderea grăsimilor – de exemplu o combinație între proteine și antioxidanți – ca să menții rata ridicată de ardere a metabolismului.

Reguli simple pentru o viață simplă și echilibrată. Suntem încă în prag de An Nou și tare mi-ar plăcea dacă pe 2015 ați lua în considerare cele cinci trebușoare interesante care combinate ne fac puternici precum…un camion:). Nu de alta, dar ca să căutăm fericirea e nevoie de ceva energie;)!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.