Prima vacanță cu bebelușul

Deși ne-am întors de ceva vreme din vacanța de la mare, tot acolo îmi e gândul și am zis să vă povestesc astăzi cum a fost prima experiență cu Nicholas la mare și să vă arăt și vlogul pe care l-am făcut acolo.

Am ales să mergem în Bulgaria ca să fim totuși destul de aproape de casă și să nu fie un drum foarte lung cu mașina. Am plecat la ora lui de somn ca să avem siguranța că va dormi pe drum și chiar dacă nu a dormit tot drumul, a stat cuminte în scăunelul lui. La un moment dat am făcut și un popas ca să mâncă și noi, și Nicholas și ne-am văzut mai departe de drum.

Ne-am dorit să nu ne abatem prea mult de la programul lui obișnuit, să păstrăm și orele de somn și pe cele de mese. Singurul lucru diferit pe care l-am făcut a fost să îl lăsăm să doarmă în camera noastră. Am cerut de la hotel un pătuț pentru bebeluș și a dormit acolo. Nu a fost chiar cea mai bună idee, dar nu am avut altă soluție la momentul respectiv. El e obișnuit să doarmă singur și în întuneric, așa că se trezea la orice mișcare a noastră și eu făceam la fel. Mi-a fost teama că o să vrea să doarmă tot în cameră cu noi și atunci când ne întoarcem, dar din fericire nu a fost așa. Când a ajuns acasă s-a bucurat mult să-și vadă camera și să doarmă în pătuțul lui.

I-a plăcut mult la mare, îi place să stea și în apă și în nisip, dar nu rezista prea mult pe pjajă, pentru că îl oboseau foarte tare soarele și apa. Dimineața stătea 30 de minute, apoi mergea în cameră și dormea 3-4 ore, îi dădeam să mănânce și după-amiază îl mai aduceam câte o oră.

Seara ieșeam la plimbare și la restaurant. Pentru că e foarte pofticios îi mai dădeam câte un croissant la micul dejun, seara un codru de pâine, dar cam atât. A mai gustat într-o zi pește de la Alex pentru că mi s-a părut mie mai nesărat, în rest a mâncat ce mănâncă și acasă. Dimineața mânca lapte, apoi avea gustare de fructe, la prânz lapte și legume și seara doar lapte.

Deși am stat într-un apartament care are și bucătărie și aveam posibilitatea să-i gătim, am ales să nu fac asta, pentru că mi-ar fi fost greu să car după mine toate ustensilele de gătit, să fa cumpărături. Aș fi răpit așa și din timpul pe care trebuia să-l petrec și cu Alex și Alesia și am preferat să fie vacanță pentru toată lumea, așa că am apelat la borcănele gata preparate de la HiPP. Acasă îi gătim aproape de fiecare dată, dar pentru astfel de deplasări, borcănelele sunt foarte ok. Avem cu fructe, cu legume și cărniță.

FOLLOW ME

V-am povesti deja cu ce mergeam la plajă în celălalt articol pe care l-am scris despre vacanța noastră și dacă mai aveți întrebări puteți să le lăsați în comentarii sau să îmi scrieți pe instagram.

Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă informațiile ți se par utile, le poți împărtăși cu prietenii tăi cu un simplu SHARE. Pe mine mă găsești zilnic și pe pagina mea de facebook, Instagram sau pe canalul de Youtube.

În rubrica Jurnal de bebe veți găsi materiale utile, experiențele mele și informații de la specialiști cu privire la tot ce înseamnă viața unui bebeluș.  Dacă vreți să vedeți cum a fost sarcina, puteți citi articolele din categoria Jurnal de Sarcină. Vă aștept și în grupul Mămici și copii fericiți. ❤