Top alimente bune pentru stimularea digestiei


Ştiaţi că există alimente care vă pot ajuta în cazul în care suferiţi de arsuri stomacale, o digestie mult prea lentă, aciditate? Cele mai multe dintre mesele pe care le luăm sunt pline cu ingrediente artificiale, conservanţi, hormoni şi aditivi chimici, care pot oricând să declanşeze indigestia.

Indigestia se referă la sentimentul de saţietate şi disconfort după o masă, senzaţia de arsură sau durere în partea superioară a abdomenului, greaţa şi balonare. Lipsa de exerciţii fizice şi consumul unei cantităţi mari de alimente rafinate, prelucrate şi sărace în fibre contribuie, la agravarea problemelor digestive.

  1. Cereale, pâine, orez, paste;

    1336799021a1-5064245

  2. Fructe (mere, papaya, banane, struguri, căpşuni, pere, roşii);

    tumblr_lyc2277rhf1qd9tr3o1_500-2756970
  3. Legumele (mazăre, morcovi, fasole verde, dovlecei, sparanghel, sfeclă roşie, dovleac), dar și legumele lacto-fermentate (murături și varză acră);

    fasole-cefacemimi-2721616
  4. Condimente (coriandru, nucșoară, busuioc, chimen, semințe de chia, ghimbir);

    bigstockphoto_spices_5112385-8160891
  5. Carne şi peşte;

    peste-si-fructe-de-mare-6681935
  6. Produse lactate.

lactate-9830214


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.