#TIPS&TRICKS

4 lucruri care se întâmplă în corpul vostru dacă mâncați migdale în fiecare zi

Scris de Laura P la 10 aprilie 2020

4 lucruri care se întâmplă în corpul vostru dacă mâncați migdale în fiecare zi . Mâncarea migdalelor îți poate salva viața. Într-un studiu, American Heart Association a descoperit că un consum REDUS de nuci crește șansele de a dezvolta boli cardiovasculare. Printre nuci, migdalele sunt preferatele nu doar pentru gustul lor, ci și pentru beneficiile lor.

1. Reduce acneea

Conform acestui studiu, pacienții cu acnee severă prezentau cu 9% mai puțin vitamina E în fluxul sanguin. Migdalele sunt considerate foarte bune pentru consum în aceste circumstanțe, a fost dovedit științific. Migdalele sunt ambalate cu vitamina E și antioxidanți care v-ar putea ajuta să vindeceți acneea și să vă întineri pielea dacă puteți rezista la nivelurile ridicate de grăsimi omega-6.

Publicitate

2. Ajută la tratarea diabetului

Acest studiu a arătat că pacienții care suferă de diabet zaharat tip 2 își vor vedea condiția fizică îmbunătățindu-se consumând migdale zilnic. Nu numai că ajută la decuplarea arterelor prin reducerea „colesterolului rău”, dar contribuie și la reducerea nivelului de zahăr din sânge datorită mineralelor lor.


3. Ajută la recuperarea după naștere

India are o tradiție îndelungată de a consuma migdale ca remediu natural pentru a regla fluxul intestinal și a câștiga energie. Migdalele sunt un ingredient esențial în dietele ayurvedice și sunt adesea recomandate femeilor după naștere pentru a le ajuta să se recupereze rapid și să evite vergeturile.

4. Ajută la dezvoltarea creierului fătului

Să mănânci 74 de grame de migdale pe săptămână ar putea face fătul mai inteligent, potrivit unui studiu realizat de oamenii de știință spanioli care au observat 2.208 de femei însărcinate. Copiii au fost apoi monitorizați la vârsta de 1, 5 și 8 ani. Copiii ale căror mămici au mâncat migdale în timpul sarcinii au obținut un nivel mai mare la testele de inteligență.

Publicitate

Conform medicamentelor ayurvedice, atât migdalele crude cât și cele prăjite conțin aceiași nutrienți și, astfel, au aceleași avantaje. Pe de altă parte, înmuierea migdalelor peste noapte și cojirea lor pot ajuta la reducerea nivelului de tanin. Sursele orale indică faptul că, dacă sunt ingerate în cantități mari, taninurile ar putea preveni absorbția de nutrienți, dar studiile recente nu au găsit nicio dovadă care să susțină acest lucru.

Publicitate

Alţii au citit şi despre:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--