5 EXERCIȚII care te ajută să scazi repede în greutate

Exercițiile fizice sunt un mod grozav pentru a-ți începe dimineața plină de energie. Dacă nu ai timp de un set complet, există totuși câteva pe care le poți face pentru a-ți trezi ccorpul și pentru a te pregăti pentru restul zilei și care te vor ajuta să rămâi sănătoasă.

Înainte de a începe aceste exerciții, e vital să-ți aerisești camera și să-ți încălzești mușchii. Apoi, citește instrucțiunile exercițiilor și treci la treabă:

1. Pilon și frânghii

1-7-1-600x530-9700375

Acest exercițiu te ajută să-ți relaxezi mâinile. Imaginează-ți că trupul tău este un pilon și că mâinile tale sunt niște frânghii legate de el. Dacă cineva întoarce pilonul, frânghiile se vor mișca. Stai cu picioarele depărtate la nivelul umerilor, relaxează-ți mâinile complet și rotește-ți corpul în jurul axei coloanei vertebrale, crescând complet intensitatea.

Fă acest exercițiu atâta timp cât te simți confortabil, dar amintește-ți să numeri ciclurile de respirație – acestea ar trebui să fie divizibile cu 6 – 6, 12, 18 etc.

2. Cocostârcul

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

2-7-1-506x600-5845601

Acest exercițiu îți dezvoltă agilitatea, echilibrul, coordonarea și îți îmbunătățește circulația sângelui de la picioare. Stai în piciorul stâng, ridică-ți piciorul drept, astfel încât coapsa să fie paralelă cu pământul sau chiar mai sus. Trage-ți degetele spre tine. Întinde brațul drept, dar nu îl încorda complet.

Menține brațul stâng în jos. Palmele ar trebui să fie rotunjite și relaxate, de parcă ai ține două mingi. Închide ochii și încearcă să-ți păstrezi echilibrul. Apoi, ridică-te pe vârfurile piciorului. Repetă de 3-5 ori.

Fă acest execițiu atâta timp cât te simți confortabil, dar nu mai puțin de 10 secunde.

3. Rostogoliri

3-7-1-600x368-7633121

Acestea îți întăresc coloana vertebrală, îmbunătățesc fluxul sanguin al măduvei spinării și te scapă de stres și oboseală. Stai pe podea. Trage-ți picioarele spre tine, ținându-le strâns cu ambele mâini.

Rotunjește-ți spatele cât de mult poți. Apleacă-te pe spate, rostogolește-te pe spate și apoi revino la poziția inițială. Fă acest exercițiu pentru cel puțin 12 cicluri de respirație.

4. Hummer

4-7-1-600x368-2005119

Acest exercițiu te ajută să îți relaxezi coloana, mai ales în zona umerilor. Acest exercițiu ar trebui să fie făcut împreună cu cel de mai sus. Stai pe spate. Pune mâna dreaptă pe umărul stâng și mâna stângă pe umărul drept. Rotunjește-ți spatele cât mai mult posibil.

Ridică-ți trunchiul și începe să ciocăni ușor podeaua cu spatele. Fă acest exercițiu timp de câteva cicluri de respirație, dar nu mai puțin de 12.

5. Răsuciri

9-3-1-600x477-6470662

Acest exercițiu îți îmbunătățește mobilitatea și flexibilitatea coloanei, îți întinde mușchii și reduce mărimea taliei. Este și un mod grozav de a preveni durerile de spate. Stai pe podea cu piciorul drept ridicat în fața ta. Pune piciorul stâng pe podea, în exteriorul coapsei drepte.

Întoarce-ți trunchiul spre partea opusă, apăsând cu mâna dreaptă pe podea și cu mâna stângă pe genunchi. Repetă exercițiul pe partea cealaltă. Ține minte să îți întorci capul în direcția opusă răsucirii – astfel, exercițiul va fi mai eficient. Fă acest exercițiu atâta timp cât te simți confortabil și nu uita de ciclurile de respirație.

0 comentarii pe “5 EXERCIȚII care te ajută să scazi repede în greutate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.