5 grupe de ALIMENTE de care CORPUL tău are mare nevoie

Lipsa exercițiului, consumul de mâncaruri fast food și statul la birou ore în șir sunt elemente care influențează sănătatea ta.
Iată o serie de alimente pe care trebuie să le consumi dacă vrei să rămâi în formă în timp ce lucrezi:

1. Pentru ochi

În ciuda faptului că procesul tehnologic se desfășoara în mod rapid, statul la computer afectează ochii.  Pentru a-ți menține ochii sănătoși, ar trebui să mănânci produse bogate in omega-3, luteină, zinc și vitaminele A, C și E: salate, spanac, ouă, citrice, fructe negre, nuci și semințe, ulei de pește.

2. Pentru sistemul imunitar

Biroul este locul perfect pentru răspândirea bacteriilor deoarece mulți oameni stau într-un spațiu închis. Nu este de mirare că cineva care este răcit îi va înfesta și pe ceilalți apropiați lui.  Prevenirea bolii nu este deloc grea: urmărește precauțiile comune și mănâncă mai multe alimente care îți vor spori sistemul imunitar: citrice, piper roșu, broccoli, usturoi, ghimbir, kiwi, papaya.

3. Pentru îmbunătățirea metabolismului

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

Cu cât este mai mai rapid metabolismul tău, cu atât arzi mai multe calorii. Cei ce lucrează la birou și care stau jos o perioadă mai îndelungată, trebuie să își ajute într-un fel metabolismul și să își mențină o greutate corporală normală: cafea, ceai, condimente, fasole, carne ușoară (pui, curcan)

4. Pentru funcționarea creierului

Consumul alimentelor potrivite, nu doar că are o influență pozitivă asupra corpului dar și a funcției creierului. Creierul este cel mai probabil instrumentul principal al celor care lucrează la birou. Aceste produse te vor ajuta să îmbunătățești funcțiile celulare și ca bonus, vor încetini schimbările legate de trecerea timpului: uleiul de pește, fructele negre, nucile și semințele, alimentele bogate în fibre, sucul de rodie, ciocolata neagră.

5. Pentru intestine

Potrivit cercetărilor, petrecerea a 10 ani sau mai mult într-o muncă sedentară, dublează riscul apariției cancerului. Poți încerca să previ asta prin a face exerciții regulate și menținerea unei diete incluzând următoarele alimente: broccoli, spanac, citrice, fructe negre și alimente bogate în fibre ( pâine, orez brun). De asemenea, ar trebui să minimalizezi cantiitatea de carne roșie procesată consumată (cârnați și salam).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.