Cele mai rapide EXERCIȚII pentru PICIOARE SUBȚIRI

După cum spun și antrenorii de fitness, cel mai important lucru este să te antrenezi regulat. Totuși, realitatea este un pic diferită. Nu pentru oricine sportul este chiar o pasiune.

Iată un set de exerciții care durează doar 3 minute, al faimoasei antrenoare Tracy Anderson.

Aceste exerciții îți vor lucra picioarele și vei putea scăpa de grăsimea nedorită. Tracy este cunoscută pentru antrenamentele sale și pentru faptul că a lucrat până acum cu nume mari, precum Jennifer Lopez, Shakira, Kim Kardashain, Courtney Cox, Madonna, iar lista poate continua.

Antrenamentul poate fi făcut dimineața sau înainte de culcare, în fiecare zi.

1. Partea frontală a coapsei

Stai întinsă pe spate, cu mâinile de-a lungul corpului. Picioarele trebuie să fie ridicate, într-un unghi drept, întinzând genunchii. Apoi, îndoaie pe rând, câte un genunchi. Repetă acest exercițiu de 10 ori, pentru fiecare picior.

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

2. Partea din spate a coapselor

Stai întinsă pe spate, cu picioarele ridicate. Lasă-ți picioarele în jos, aproape de fese. Repetă acest exercițiu de 10 ori, pentru fiecare picior.

În a doua parte a acestui exercițiu, trebuie să stai pe spate, să ai picioarele ridicate și ușor îndoite. Ridică picioarele în același timp cu posteriorul. Picioarele trebuie să fie apropiate. Repetă de 20 de ori acest exercițiu. Dacă ai executat corect, vei simți o tensiune în mușchii spatelui coapsei.

3. Partea interioară a coapselor

Stai întinsă pe spate, cu picioarele ridicate. Încrucișează-le, astfel încât piciorul drept să fie peste cel stâng. Flexează picioarele, ducându-le într-o poziție de yoga. Repetă de 10 ori exercițiul, pentru fiecare picior care este deasupra. Este important ca picioarele să se apese reciproc.

Tracy le sfătuiește pe clientele sale să nu realizeze mișcările exercițiilor fizice într-un mod mecanic, ci să încerce să le simtă. Din experiențele sale, s-a constatat că cei care trăiesc mișcările pe care le fac, au rezultate mult mai bune decât cei care se comportă precum niște mici roboței, care fac totul fără nicio plăcere.

BONUS!

Dacă simți că ai picioarele obosite și umflate, există 3 pași simpli pe care ar trebui să-i urmezi.

1. Mersul pe jos

Deși poate ți se va părea ciudat, trebuie să știi acest lucru. Cu cât mergi mai mult pe jos, cu atât vei avea mai puține probleme cu picioarele umflate. Trebuie neapărat să porți pantofi confortabili. De multe ori, aceștia reprezintă cauza pentru care unii oameni nu pot să meargă foarte mult timp pe joc. 30-60 de minute de 3 ori pe săptămână sunt suficiente. Este indicat să mergi 10 minute, la fiecare 2 ore.

2. Exercițiile pentru glezne

Îndoaie-ți gleznele de 20-30 de ori pe zi. Acest lucru îmbunătățește circulația sângelui și nu permite menținerea excesului de lichid.

3. Înot sau aqua aerobic

Aceste tipuri de exerciții sunt extrem de benefice, mai ales dacă ești fană a fitnessului. Lupta pe care o vei duce cu presiunea apei va ajuta lichidul să nu rămână în picioare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.