Rețeta cu care slăbești 3 kilograme. Se ține doar sâmbătă și duminică


Rețeta cu care slăbești 3 kilograme. Nu pierzi foarte mult în greutate pentru că nu ții o dietă strictă. Această dietă îți permite să-ți contolezi mesele în timpul săptămânii, însă în weekend trebuie ținută cu strictețe dacă vreți să funcționeze.

În loc să vă chinuiți cu diete, salte, shake-uri între mese pentru a slăbi, vă recomandăm să mâncați ce vă doriți, însă este foarte important să micșorați cantitatea de mâncare.

Nu trebuie să simțiți că sunteți într-o grevă a foamei, sau să micșorați porția de mâncare atât de mutl încât să vi se facă foame din nou peste o oră, important este să alegeți produsele potrivite precum cele care îmbunătățesc digestia și vă ajută să ardeți mai repede caloriile.

Sâmbătă

– Mic dejun: Un sandviș cu pâine de secară cu 200 g brânză. Puteți asorta acest lucru cu cafeaua sau ceaiul obișnuit, trebuie doar să înlocuiți zahărul cu îndulcitorii.


-Prânz: O salată completă. Aceste ingrediente sunt pentru două porții: 1 avocado, 1 castravete, Jumătate de cartof fiert, câteva crutoane, salată și un dressing făcut din suc de lămâie, mărar, muștar și piper.

-Cină: 100 g de pește cu câteva condimente gătite în interiorul cuptorului. Pentru desert, luați 200 g de kefir sau iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi.

FOLLOW ME

Duminică

– Mic dejun: O ceașcă de ceai verde fără îndulcitori și doi biscuiți (crackers) mari fără zahăr.

– Prânz: O salată amestecată. Pentru 2 persoane ar conține: 2 cartofi mari fierți, ½ varză proaspătă, 1 cană de porumb galben, ½ lingură de ulei de măsline.

– Cina: 100 g piept de pui, 1 ou fiert și o roșie. Pentru desert, luați 200 g de kefir sau iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.