#TIPS&TRICKS

Rețeta cu care slăbești 3 kilograme. Se ține doar sâmbătă și duminică

Scris de Laura P la 15 ianuarie 2020

Rețeta cu care slăbești 3 kilograme. Nu pierzi foarte mult în greutate pentru că nu ții o dietă strictă. Această dietă îți permite să-ți contolezi mesele în timpul săptămânii, însă în weekend trebuie ținută cu strictețe dacă vreți să funcționeze.

În loc să vă chinuiți cu diete, salte, shake-uri între mese pentru a slăbi, vă recomandăm să mâncați ce vă doriți, însă este foarte important să micșorați cantitatea de mâncare.

Publicitate

Nu trebuie să simțiți că sunteți într-o grevă a foamei, sau să micșorați porția de mâncare atât de mutl încât să vi se facă foame din nou peste o oră, important este să alegeți produsele potrivite precum cele care îmbunătățesc digestia și vă ajută să ardeți mai repede caloriile.


Sâmbătă

– Mic dejun: Un sandviș cu pâine de secară cu 200 g brânză. Puteți asorta acest lucru cu cafeaua sau ceaiul obișnuit, trebuie doar să înlocuiți zahărul cu îndulcitorii.

-Prânz: O salată completă. Aceste ingrediente sunt pentru două porții: 1 avocado, 1 castravete, Jumătate de cartof fiert, câteva crutoane, salată și un dressing făcut din suc de lămâie, mărar, muștar și piper.

Publicitate

-Cină: 100 g de pește cu câteva condimente gătite în interiorul cuptorului. Pentru desert, luați 200 g de kefir sau iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi.

Duminică

– Mic dejun: O ceașcă de ceai verde fără îndulcitori și doi biscuiți (crackers) mari fără zahăr.

– Prânz: O salată amestecată. Pentru 2 persoane ar conține: 2 cartofi mari fierți, ½ varză proaspătă, 1 cană de porumb galben, ½ lingură de ulei de măsline.

Publicitate

– Cina: 100 g piept de pui, 1 ou fiert și o roșie. Pentru desert, luați 200 g de kefir sau iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi.

Publicitate


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--