Topești grăsimea corporală plimbându-te. Program pentru persoanele fără timp și fără atracție către sport


Topești grăsimea corporală plimbându-te. Program pentru persoanele fără timp și fără atracție către sport.

Pentru persoanele care nu sunt prietene cu fitnessul, specialiștii au dezvoltat un program prin care arzi grăsimea DOAR prin plimbare. Știu, știu. Poate părea ireal, dar merită să încerci.

Programul se desfășoară pe o perioadă de 21 de zile. Este drept că nu vei arde zeci de kilograme, dar astfel îți vei păstra corpul tonifiat și îmbunătățește rezistența ta la fitness.

Galina Denzel, antrenor personal certificat, a dezvoltat acest concept:


Săptămâna 1 – Topești grăsimea corporală

Topești grăsimea corporală

  • Ziua 1 – Începeți cu 5 minute de mers regulat dimineața și seara.
  • Ziua 2 – 7 minute de mers dimineața și seara.
  • Ziua 3 – A treia zi a programului începe și se încheie cu 9 minute de mers dimineața și seara.
  • Ziua 4 – Creștem timpul pe care îl petrecem pe jos până la 10 minute de două ori pe zi.
  • Ziua 5 – 12 minute dimineața și seara, pe măsură ce ne apropiem de sfârșitul acestei prime „săptămâni de anduranță”.
  • Ziua 6 – 15 minute de mers pe jos dimineața și seara.
  • Ziua 7 – În ultima noastră zi a „săptămânii de rezistență” ne plimbăm 18 minute dimineața și 18 seara și suntem gata să intrăm în săptămâna 2.

Săptămâna 2 – Topești grăsimea corporală 

Topești grăsimea corporală

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
  • Ziua 8 – Aici începem cu 2 minute de mers ușor, normal pentru a ne încălzi, apoi 10 minute de mers rapid, apoi terminăm cu 2 minute de mers ușor pentru a ne liniști.
  • Ziua 9 – Aceasta constă în doar 20 de minute de mers în ritm moderat.
  • Ziua 10 – În ziua 10 creștem timpul, așa că pornim cu 5 minute de mers în ritm ușor, apoi cu 12 minute de mers rapid și, din nou, ne liniștim cu încă 5 minute de mers regulat.
  • Ziua 11 – Aici facem din nou 10 minute de mers în ritm moderat.
  • Ziua 12 – Ca și înainte, începem cu 5 minute într-un ritm ușor, apoi continuăm cu 15 minute de mers rapid și terminăm antrenamentul cu alte 5 pentru a ne liniști.
  • Ziua 13 – În această zi, facem alte 20 de minute de ritm moderat.
  • Ziua 14 – Ultima noastră zi a săptămânii 2 începe 5 minute ușor, apoi 18 minute de mers rapid și, bineînțeles, alte 5 cu care să închei săptămâna.

Săptămâna 3 – Topești grăsimea corporală

  • Ziua 15 – Ne începem săptămâna cu 10 minute de mers pe jos și coborâm pe scări și apoi cu 2 minute de mers într-un ritm ușor pentru final.
  • Ziua 16 – La fel cum a fost în săptămâna 2, în această zi veți face 20 de minute de mers pe jos într-un ritm moderat.
  • Ziua 17 – Continuăm cu scările în timp ce le urcăm și le coborâm timp de 12 minute cu încă 2 minute de mers ușor.
  • Ziua 18 – Această zi are o mică surpriză pentru tine. Începeți cu 25 de minute de mers într-un ritm moderat și antrenament cu 2 seturi de 12 genuflexiuni.
  • Ziua 19 – Ne plimbăm 20 de minute în sus și în jos pe scări și apoi ne răcim cu o plimbare ușoară de 3 minute.
  • Ziua 20 – Faceți 25 de minute de mers în ritm moderat.
  • Ziua 21 – Pentru a încheia acest plan de plimbare de 21 de zile, faceți 20 de minute de mers în ritm rapid și terminați cu 3 minute de mers ușor pentru a vă liniști.

Citește și: 5 trucuri UTILE pentru a scăpa de CĂLCÂIELE CRĂPATE

Plimbarea este un mod ușor și foarte bun de a ne menține sănătoși. De fapt, potrivit acestei surse, dacă mergi timp de 20 de minute pe jos în fiecare zi, vei arde 7 kilograme de grăsime corporală pe an!

Așadar, acesta este un exercițiu numai bun pentru a te menține în formă și a arde grăsimile în plus. Poți repeta acest program, iar când totul va deveni ușor pentru tine să fii sigur că ești pregătit să treci la următorul nivel în fitness.

Dacă v-am convins că plimbarea este un mod sănătos de a ne păstra în formă ușor și fără a necesita prea mult timp, spor la treabă! 🙂


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.