10 sfaturi de care trebuie să ții cont dacă vrei să slăbești

Să fim sinceri – de cele mai multe ori, nu mâncăm fiindcă ne e foame, ci pentru a ne simți mai confortabil. Stresul, clima, momentul zilei – toate aceste lucruri influențează cantitatea de mâncare pe care o consumăm. Iată câteva sfaturi psihoologice care te vor ajuta să scapi de kilogramele nedorite:

10. Nu-ți fie frică de greșeli

Multe femei știu cum e să țină o dietă, iar apoi, într-o noapte, să se găsească în fața frigiderului, căutând niște pui sau o bucată de ciocolată. Când se întâmplă asta, dă-ți voie să te răsfeți puțin și apoi revino la dieta ta obișnuită.

9. Ține cont de regula celor doi

Încearcă să te asiguri că farfuria ta conține mereu două tipuri de mâncare: carne și garniture, garniture și salată, pește și legume. Acest aranjament simplu te va obișnui cu un mod mai atent de a mânca.

8. Încearcă să  te ajuți

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

Schimbă locurile în care mănânci. Ia-ți farfuria și lingura sau furculița și mergi în sufragerie sau în camera de studiu. De asemenea, poți să mănânci pe balcon, pe terasă ori în grădină.

7. Lasă dovezi ale crimei tale

Oamenii care se grăbesc să scape de dovezile ospățului tind să mănânce mai mult decât cei care le lasă la vedere și preferă să se lase ghidați de sentimentul de sațietate.

6. Fenomenul farfuriei fără fund

Conform unor cercetări, oamenii tind să mănânce până ce farfuria lor se golește, nu până când se simt sătui. Singurul mod prin care poți rezolva această problemă e să folosești niște farfurii mai mici și să mănânci cu grijă. Fii atent/ă când începi să te saturi, nu la câtă mâncare mai e în farfurie.

5. Compania

Singuri mâncăm cu 30% mai puțin decât atunci când suntem în prezența altei persoane. Atunci când luăm cina cu 3-4 prieteni consumi de 2 ori mai multă mâncare decât ai mânca pe cont propriu. Concluzia, încearcă să mănânci mesele principale atunci când ești singur/ă.

4. Rămâi la lista de cumpărături

Când vrei să vezi ce produse îți trebuie pentru săptămâna viitoare, fă precum bucătarii experimentați – fă o listă cu toate lucrurile care îți trebuie. Atunci când mergi la supermarket, uită-te pe listă și cumpără numai produsele de care chiar ai nevoie.

3. Refuză gustările

Pune cât mai departe de tine toate gustările nesănătoase. Dacă vrei să nu le mai cumperi cu totul, să știi că îți va fi destul de greu să te abții.

2. Mestecă totul pe îndelete

Studiile au arătat că a mesteca înghițiturile de mâncare de cel puțin 32 de ori ajută la saturarea mai bună a receptorilor de gust, ceea ce reduce semnificativ pofta de mâncare și te ajută să te simți sătulă mai repede.

1. Nu economisi caloriile la micul dejun

Micul dejun este o masă foarte importantă atunci când vrei să fii în formă. Numai 4 din 100 de femei slabe spun că nu mănâncă nimic la micul dejun.

0 comentarii pe “10 sfaturi de care trebuie să ții cont dacă vrei să slăbești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.