fbpx
#TIPS&TRICKS

5 exerciții pentru atunci când nu ai chef să te ridici din pat

Scris de A Adelina la 06 aprilie 2020

5 exerciții pentru atunci când nu ai chef să te ridici din pat. Să faci sport în pat acum nu mai este un vis, este o realitate. Dacă nu ai pic de motivație să te ridici din pat și simți că nicun fel de muzică nu îți poate deschide apetitul pentru sport, poate e cazul să încerci următoarele exerciții direct de la tine din pat.

1. Ridică picioarele drepte

Întinde-te pe spate, cu picioarele drepte și cu vârful degetelor spre tavan. Ridicați un picior la un unghi de 45 de grade și țineți-l acolo timp de câteva secunde. Repetați pe ambele picioare trei seturi de 15.

Publicitate

2. Jumătatea podului

Întindeți-vă pe spate cu picioarele pe pat, genunchii îndoiți și picioarele cu lățimea șoldului. Ridică-ți coada de coadă și împinge-ți corpul până când corpul superior formează o linie dreaptă de la umăr la șold până la genunchi. Țineți acest lucru timp de 30 de secunde și repetați de trei ori.

3. Ridicați picioarele cu genunchiul înauntru

Întinde-te pe partea dreaptă și îndoaie genunchiul și piciorul drept în spatele tău. Țineți capul sus cu mâna dreaptă și mâna stângă pe șold. Extindeți piciorul stâng pentru a forma o linie dreaptă cu corpul. Ridicați piciorul stâng drept în sus spre tavan și îndoiți genunchiul și aduceți-l către mijlocul vostru. Extindeți piciorul înapoi până la tavan și aduceți-l înapoi în poziția de pornire. Faceți acest lucru timp de trei repetări de 30 de secunde de ambele părți.

4. Foarfecele

Începeți prin a vă întinde pe spate cu palmele sub fesieri. Ridicați picioarele drepte la un unghi de 45 de grade, Începeți prin a lăsa piciorul drept jos fără a atinge patul, apoi îl readuceți în poziția inițială. Faceți la fel și cu piciorul stâng. Repetați trei seturi de 15.

Publicitate

5. Extensia brațului

Trebuie să te întinzi pe spate cu picioarele puțin depărtate. Mâinile întinse pe lângă corp cu palmele sprre înainte, coatele lipite de trunchi. Întinde brațele pe lângă urechi și revino la poziția inițială. Puteți face acest exercițiu fie cu ambele brațe de-o dată, fie pe rând. Repetați trei seturi de 15.

Publicitate


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--