5 METODE prin care să obții un abdomen DE VIS cu ajutorul unui SCAUN


Pentru a avea un corp perfect pentru plajă, nu e nevoie să îţi cheltuieşti banii în centre speciale, creme de pierdut în greutate sau să ţii diete complicate. Cum ai reacţiona dacă ţi-am spune că poți avea un abdomen plat cu ajutorul unui scaun? Pare incredibil, nu? Există câteva exerciții pe care le poți face ca să îți tonifiezi abdomenul.

Iată care sunt acestea și uită de echipamentele complexe de la sala de sport:

1. Genuflexiuni

Genuflexiunile sunt un exercițiu exelent pentru antrenarea părții inferioare a corpului și a mușchilor de bază. Dacă sunt făcute regulat, ajută la definirea coapselor și a fundului. Pot îmbunătăți circulația, postura și digestia și sunt niște exerciții pe care aproape oricine le poate face.


2. Scândura

Aceasta e cel mai bun exercițiu pentru abdomen, dar trebie să fie făcut corect pentru a-ți îmbunătăți postura.

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

3. Ridicarea picioarelor

Acesta este un exercițiu fortifiant. Vizează iliopsoasul (flexorul interior al șoldurilor). Mușchii abdominali sunt folosiți izometric pentru a stabiliza corpul în timpul mișcării. E folosit adesea pentru a întări mușchiul drept abdominal și mușchii oblici interni-externi.

4. Răsuciri pe podea

Nu ai nevoie de vreun echipament pentru aceste răsuciri. Doar stai pe podea cu picioarele drepte în fața ta. Îndoaie piciorul drept și trece-l peste cel stâng.

5. Răsuciri

Acesta este un exercițiu pentru abdomen care poate varia în funcție de pregătirea ta.

Fă aceste exerciții și vei fi mereu în formă! Dacă ai suficientă ambiție și te ții de un program strict, într-un timp scurt, corpul tău se va obișnui cu un nou ritm și totul va deveni mai ușor. Pentru a fi în formă maximă e mai important să adopți un stil de viață sănătos și să transformi exercițiile fizice într-o rutină personală. Numai așa te vei putea bucura de rezultate maxime.

Când vine vorba de alimentație, aceasta ar trebui să fie echilibrată. Dacă simți nevoia să-ți faci anumite pofte sau faci excese culinare, intensifică exercițiile pentru a arde mai repede gărsimile.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.