5 METODE prin care să obții un abdomen DE VIS cu ajutorul unui SCAUN

Pentru a avea un corp perfect pentru plajă, nu e nevoie să îţi cheltuieşti banii în centre speciale, creme de pierdut în greutate sau să ţii diete complicate. Cum ai reacţiona dacă ţi-am spune că poți avea un abdomen plat cu ajutorul unui scaun? Pare incredibil, nu? Există câteva exerciții pe care le poți face ca să îți tonifiezi abdomenul.

Iată care sunt acestea și uită de echipamentele complexe de la sala de sport:

1. Genuflexiuni

Genuflexiunile sunt un exercițiu exelent pentru antrenarea părții inferioare a corpului și a mușchilor de bază. Dacă sunt făcute regulat, ajută la definirea coapselor și a fundului. Pot îmbunătăți circulația, postura și digestia și sunt niște exerciții pe care aproape oricine le poate face.

2. Scândura

Aceasta e cel mai bun exercițiu pentru abdomen, dar trebie să fie făcut corect pentru a-ți îmbunătăți postura.

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

3. Ridicarea picioarelor

Acesta este un exercițiu fortifiant. Vizează iliopsoasul (flexorul interior al șoldurilor). Mușchii abdominali sunt folosiți izometric pentru a stabiliza corpul în timpul mișcării. E folosit adesea pentru a întări mușchiul drept abdominal și mușchii oblici interni-externi.

4. Răsuciri pe podea

Nu ai nevoie de vreun echipament pentru aceste răsuciri. Doar stai pe podea cu picioarele drepte în fața ta. Îndoaie piciorul drept și trece-l peste cel stâng.

5. Răsuciri

Acesta este un exercițiu pentru abdomen care poate varia în funcție de pregătirea ta.

Fă aceste exerciții și vei fi mereu în formă! Dacă ai suficientă ambiție și te ții de un program strict, într-un timp scurt, corpul tău se va obișnui cu un nou ritm și totul va deveni mai ușor. Pentru a fi în formă maximă e mai important să adopți un stil de viață sănătos și să transformi exercițiile fizice într-o rutină personală. Numai așa te vei putea bucura de rezultate maxime.

Când vine vorba de alimentație, aceasta ar trebui să fie echilibrată. Dacă simți nevoia să-ți faci anumite pofte sau faci excese culinare, intensifică exercițiile pentru a arde mai repede gărsimile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.