7 TRUCURI care te ajută să SLĂBEȘTI FĂRĂ EFORT

Cu toţii ştim că a pierde în greutate cere multă muncă grea. Totuşi, dacă ne schimbăm câteva din obiceiuri, putem slăbi fără prea mult efort.

Încearcă aceste trucuri promiţătoare:

1. Respiră adânc

Respirațiile profunde scad nivelul de cortizol, un hormon ce reglează greutatea și stresul. În plus, mărind cantitatea de oxigen, îți accelerezi metabolismul. Dacă expiri mai repede ca de obicei, elimini miam mult dioxid de carbon, iar celulele vor folosi mai multă energie.

2. Mănâncă mai multe legume la micul dejun

Micul dejun îți oferă 25% din necesarul de energie. E cea mai importantă masă a zilei, garantându-ți performanță fizică și intelectuală. Legumele consumate la micul dejun te ajută să te simți sătulă, să reduci cantitatea de calorii de la celelalte mese și îți îmbunătățesc tranzitul intestinal.

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

3. Stai dreaptă

Fie că muncești, mănânci sau te uiți la un film, a sta dreaptă e un mod excelent de a pierde în greutate rapid și eficient. Acest obicei simplu reduce nivelul de cortizol din corp și necesită mai multă energie decât crezi.

4. Consumă alimente picante

Acestea conțin capsaicină, care accelerează procesul de ardere a grăsimilor din corpul tău. În plus, stimulează în mod natural distrugerea celulelor de grăsimi și îți crește metabolismul cu 20%, pentru cel puțin 30 de minute. Corpul tău va arde grăsimile, iar în acest timp tu nu va trebui să faci nimic.

5. Mănâncă în fața unei oglinzi

Dacă te vezi mâncând, vei consuma mai puțin, pentru că vei fi conștientă de fiecare înghițitură pe care o iei și nu vei exagera.

6. Ia-o pe scări

Folosește scările, nu liftul. Urcarea a două etaje pe zi te ajută să slăbești aproape 3 kg pe an. Dacă urci șase etaje, anul următor poți fi mai slab cu aproape 8 kg.

7. Mergi

Mersul e exercițiul perfect pentru a piere în greutate. Poți arde 255 de calorii pe oră dacă ieși la o plimbare lejeră și până la 391 de calorii dacă ai un ritm mai alert. Investește deci în sănătatea ta și nu mai lua prea des autobuzul.

sursa: www.msn.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.