Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile. Nimeni nu îți spune asta


Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile. Nimeni nu îți spune asta! La bărbați, intervalul mediu de grăsime corporală este de la 22% la 30%. La femei, aceasta este de 32% la 42% și devine mai mare pe măsură ce anii trec. Vremurile moderne ne fac să câștigăm în greutate: cu lucruri precum poluarea, transportul ușor și mâncarea rapidă. Uneori este o adevărată provocare pentru a scăpa de obiceiurile vechi și prima lună este cea mai dificilă parte a schimbării rutinei noastre, dar cu siguranță este posibil să o facem.

1. Fața

Uneori, bărbia dublă și grăsimea din jurul obrajilor poate rămâne chiar dacă în rest slăbești. Dacă faceți exerciții pentru față în fiecare zi, rezultatele se vor vedea.

Tot ce trebuie să faceți este să vă așezați confortabil și să începeți să mișcați maxilarul în timp ce buzele sunt închise, ca și cum mâncați ceva. După ce terminați cu „mestecatul”, deschideți gura larg. Limba ta trebuie să fie lipită de dinții de jos.
Țineți această poză timp de 5 secunde în timp ce respirați lent și înăuntru. Repetați de 10 ori.

2. Picioarele


În primul rând, analizați-vă atent corpul și descoperiți zona cu cele mai multe grăsimi. Este importanat să antrenați zona care are nevoie, doarece dacă antrenați zona care are mai puține grăsimi veți obține mușchi, iar zona cu grăsimi va rămâne neatinsă. Aveți grijă să nu vă epuizați, dar amintiți-vă, de asemenea, că aveți nevoie de cel puțin 30 de minute de exercițiu/ 5 zile pe săptămână.

Dacă ai mai multă grăsime în picioare și coapse, poți începe să alergi sau să mergi pur și simplu, câte 30-40 de minute pe zi. Pentru acei oameni care doresc să obțină și mai multe rezultate, ar putea fi bine să iei câteva clase de aerobic. Orice ai decide, încearcă să nu uiți de întindere.

Dacă ai mai multă grăsime în partea superioară a corpului, poți scăpa mai ușor făcând o plimbare rapidă zilnic timp de 30-40 de minute. Astfel puteți înlocui alergarea și haltereul. Nu este recomandat să slăbești făcând exerciții cu greutăți mari. Este mult mai eficient să faci mai multe repetări cu greutăți mai ușoare.

FOLLOW ME

Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… 
Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. 
Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. 
Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. 
Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. 
Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. 
Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. 
De ce? 
Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: 
În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 
👉🏻 Cum îți asiguri copilul? 
Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 
👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 
🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău
🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere
🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) 
⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui
⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina
⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță
⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!
Statisticile cu privire la accidente rutiere din România sunt extrem de triste… Mă număr printre cei care au fost implicați în accidente. Deși eram în oraș și circulam cu viteză mică, în impact, mașina a avut daună totală. I-am mulțumit lui Dumnezeu că eu nu am pățit nimic și că Alesia nu mai era cu mine în mașină, o lăsasem la școală. Dar știți cum își punea centura până atunci? Cu smiorcăieli și milogeală. Așa se punea și Nicholas în scaun până la acest experiment la care l-am luat să asiste și să vadă ce se poate întâmpla. Putem să le explicăm copiilor în multe feluri de ce un lucru e periculos, însă, din păcate, cel mai bine funcționează atunci când se conving singuri. Experimentul pe care l-am făcut pentru campania #CelMaiSigurLoc inițiată de @omvpetrom și Poliția Română a fost unul dur, dar vă recomand să arătați filmările copiilor voștri sau altor membri ai familiei care nu înțeleg de ce e important să fim asigurați în mașină. Nicholas se pune singur acum în scaun și sunt pregătită să-i reamintesc de acest experiment atunci când va uita și va proceda altfel. De ce? Conform informațiilor primite de la Poliția Română și Petrom: În 2021, 2159 de copii au fost victime pe şoselele din România. Asigurarea corectă, la fiecare drum, este cea mai bună șansă în caz de impact, iar riscurile să păţească ceva scad vertiginos. 👉🏻 Cum îți asiguri copilul? Sistemele de siguranță și dispozitivele de fixare, precum scoica de protecție, scaunul auto și înălțătorul, îl protejează pe cel mic atunci când călătoriți împreună. Acestea sunt obligatorii din prima zi de viață până când copilul ajunge la înălțimea de 1,35 m 👉🏻 Cum alegi corect un dispozitiv de protecție? 🤍 să fie potrivit cu vârsta, înălțimea sau greutatea copilului tău 🤍 să fie potrivit pentru mașina ta, în funcție de sistemul de prindere 🤍 să fie certificat în urma unui test de impact independent (ADAC, OAMTC, Plus, NHSA, Which, RACE) ⚠️ asigură-l pe cel mic corect, conform nevoilor lui ⚠️ nu ține niciodată copilul în brațe atunci când mergeți cu mașina ⚠️ poartă întotdeauna centura de siguranță ⚠️ fii un model pentru copilul tău: acționează cum ai vrea să acționeze el!

3. Brațe – Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile

În primul rând trebuie să înțelegeți că este necesar să scădeți în greutate. Pentru asta este important să faceți mai multe repetiții ale exercițiilor cu greutăți, dar trebuie să folosiți greutăți mici. Altfel, vă veți obosi și rezultatele vor apărea greu. Este recomandat să lucrați întreaga parte superioară, nu doar brațele pentru a avea o construcție uniformă.

Există 2 variante pe care noi vi le propunem pentru a scăpa de grăsimea inestetică a brațelor:

– mai mult cardio. Minim 30 de minute pe zi/ 5 zile pe săptămână. Puteți încerca exerciții precum alergarea pe scări, sărituri de frânghie, jogging sau burpees. Aceasta este o strategie foarte importantă și eficientă pentru pierderea în greutate, care crește masa corporală slabă. Pentru a susține provocarea, puteți adăuga scânduri.

– cardio cuplat cu exerciții de greutate ușoară. Încercați să alternați greutatea și cardio timp de 6 zile în fiecare săptămână.

4. Abdomenul – Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile

S-ar putea ca această parte să fie una dintre cele mai dificile de a pierde grăsime. Doar să faci abdomene nu este suficient. Există trei tipuri de “caroserie” diferite incluzand ectomorful, endomorful si mezomorful. Vei invăța cum să-ți identifici tipul de corp, încât partea genetică să funcționeze pentru tine ci nu împotriva ta.

Ectomorful
Dacă te uiți din exterior, o să crezi că ectomorful este cel mai binecuvântat dintre cele trei tipuri somatice. Aceștia sunt oamenii care ar putea mânca gogoși glazurate, plăcinte și cartofi prăjiți fără a pune deloc grăsime. Dar acest lucru este și un “blestem” pentru cei care vor să practice culturismul. Ei se confruntă cu dificultatea de a pune masa musculară. Ei pierd ușor atât grăsime cât și masa musculară. 3 zile de antrenament de forță ar trebui să fie împletite cu 2 zile de cardio de intensitate scăzută: cum ar fi jogging-ul sau aerobic.

Endomorf
Persoanele cu acest tip de corp au un metabolism lent. Iau ușor în greutate, dar dau greu jos grăsimea. Aceste persoane au corpul în formă de pară. Ei trebuie să combine exercițiile aerobice cu cele de forță. Antrenamentul în circuit de asemenea dă un impuls metabolismului, accelerândul. Este recomandată odihna minimă între seturi. Dieta este crucială, limitarea carbohidrațiilor și grăsimilor. Feriți-vă de grăsimi rafinate și folosiți carbohidrați cu indice glicemic mic. Amintiți-vă de hidratare.

Mezomorful
Au un metabolism ridicat. Mezomorful ia cele mai bune calități din endomorf și ectomorf dar nici una din cele rele. Ei au un metabolism normal și rapid, ceea ce contribuie la capacitatea lor de a obține masa musculară și pierde grasime cu o relativă ușurință. Similar cu ectomorful, dieta ta poate fi destul de flexibilă în ceea ce privește alegerea alimentelor dar niciodată să nu exageram. Alegeți un super-set: perechi abdomene scurte cu ridicarea picioarelor, de exemplu. Cardio ca alergatul poate ajuta mesomorfii care caută să se aplece. Adăugați 30 până la 45 de minute de cardio de 3 până la 5 ori pe săptămână.

5.Fesele – Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile

– Podul fundului: este foarte important să duci șoldul în extensie maximă și să strângi fesele tare-tare în poziția de sus pe fiecare repetare. În felul acesta, simți mai bine fesierii și te ferești să îți accidentezi spatele inferior.

– Fandări îanpoi cu gantera: un exercițiu bestial care lucrează picioarele, dar atinge atât de bine fesele, că te trezești cu febră musculară a doua zi.

– Extensii laterale: stai cu mâinile și genunchii sprijiniți pe podea. Ridică piciorul astfel încât să fie paralel cu solul. Din această poziție extinde piciorul în lateral. Repetă 45-60 de secunde pentru pentru fiecare picior.

3 seturi de 10 repetări pentru primele 2 săptămâni și apoi adăugați mai multe repetări de lucru până la 12, apoi la 15.

Citește și: 8 greșeli de îngrijire a pielii care îți fac porii să pară mai mari

Cam atât pentru azi. Dacă ați încercat alte exerciții care v-au ajutat, spuneți-ne în comantarii.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.