Simplu și smart: 5 mix-uri de alimente pentru gustări sănătoase

Uleiul de măsline nu vă lipsește din salate, sosul de guacamole însoțește gustările cu prietenii, lămâia este nelipsită din ceaiuri iar turmericul… cu el abia ați început să experimentăm, după ce i-ați descoperit beneficiile minunate pentru sănătate. Așadar, știți exact ce să includeți în alimentația voastră pentru a vă simți mai bine în fiecare zi.

Dar pun pariu că nu știați în ce combinații putem folosi aceste alimente (și nu numai) pentru a scade tensiunea arterială și a stimula digestia, de exemplu. Sunt măcar cinci moduri, descoperite recent și de mine, de a mixa fructe, legume, condimente și uleiuri cu aport mare nutrițional.

De ce să nu ajustați alimentația voastră chiar din acest weekend? Așadar, trebuie să știți că:

1. Uleiul de măsline completează legumele verzi și scade tensiunea arterială.

2. Burgerul îmbunătățit cu avocado scade cu 30% tendința de balonare după masă.

3. Ceaiul cu lămâie crește de patru ori mai mult cantitatea de antioxidanți din corp, datorită aportului de vitamina C.

FOLLOW ME

Cannot call API for app 380204239234502 on behalf of user 3702060246685788

4. Piperul negru și turmericul fac casă bună, crescând cu 2000% cantitatea disponibilă de antiinflamatori în corp datorită curcuminei din turmeric.

green-smoothie-681145_1280

5. Spanacul și portocalele? Într-adevăr, este o combinație de succes pentru că vitamina C din portocale ajută la absorbția fierului din spanac.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.