11 modalități prin care să-ți accelerezi metabolismul

În cazul în care vrei să-ți îmbunătățești starea de sănătate sau să pierzi în greutate, primul lucru căruia trebuie să-i acorzi atenție este metabolismul. Acesta are o influență mare asupra modului în care celulel corpului nostru sunt alimentate cu enrgie ș nutrienți.

Iată 11 modalități prin care poți impulsiona metbaolismul:

1. Organizează-ți mesele

Corpul nostru este inteligent. Se așteaptă să fie alimentat la un anumit interval de timp și, de aceea, folosește cea mai mare parte a energiei sale știind că va primi mai multă energie în curând. Dar, în cazul în care programul de masa este neregulat, corpul tău stochează energie în loc să folosească, pentru că nu este sigur dacă este va obține  energie nouă în curând. Mâncând la la fiecare 3-4 ore, vei ajuta organismul să folosească toată energia.

2. Hidratează-te

3. Consumă lactate

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

Produsele lactate conțin o mulțime de substanțe nutritive care sunt esențiale pentru arderea grăsimilor și construcția musculturii.

4. Fă mișcare!

5. Trezește-te devreme!

Lumina soarelui are un impact important asupra metabolismului tău. Soarele de dimineață ajută corpul să reglementeze acele procese biologice care depind de trecerea de la zi la noapte, care, la rândul lor, sunt vitale pentru consumul de energie.

6. Nu renunța la carbohidrați!

Nu te suprasolicite cu diete care duc la lipsa completă de carbohidrați. În scopul de a sintetiza în mod corespunzător serotonina, ai nevoie de un nivel suficient de carbohidrati. Lipsa de carbohidrati poate avea un efect negativ asupra activității creierului tău și este stresant pentru corpul tău.

7. Renunță la gustări!

Dacă ești mare al chips-urilor, sandwich-urilor sau dulciurilor, ar trebui să fii conștient de gustările nesănătoase si frecvente, încetinesc metabolismul.

8. Folosește sare iodată

Deficitul de iod afectează în mod negativ tiroida, care, la rândul său, are un impact negativ asupra metabolismului.

9. Mănâncă organic

Produse nonorganic realizate cu diferiți aditivi, animalele care au fost hrănite cu antibiotice și hormoni de creștere, plante  crescute cu îngrășăminte minerale și pesticide de sinteză … Nu sună tentant, nu? Dar asta e modul în care cele mai multe dintre lucrurile pe care le mâncăm sunt făcute. Alege cu înțelepciune!

10. Menține-ți nivelul de fier crescut

În cazul în care fierul lipsește din dieta ta, mănâncă mai multa carne, pește și mere.

11. Nu te mai stresa!

Cele mai multe probleme ale metabolismului sunt create de icapacitatea noastă de a ne confrunta cu stresul. Atunci când suntem stesați, tiroida încetinește metabolismul, ceea ce duce la creșterea în greutate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.