11 modalități prin care să-ți accelerezi metabolismul

În cazul în care vrei să-ți îmbunătățești starea de sănătate sau să pierzi în greutate, primul lucru căruia trebuie să-i acorzi atenție este metabolismul. Acesta are o influență mare asupra modului în care celulel corpului nostru sunt alimentate cu enrgie ș nutrienți.

Iată 11 modalități prin care poți impulsiona metbaolismul:

1. Organizează-ți mesele

Corpul nostru este inteligent. Se așteaptă să fie alimentat la un anumit interval de timp și, de aceea, folosește cea mai mare parte a energiei sale știind că va primi mai multă energie în curând. Dar, în cazul în care programul de masa este neregulat, corpul tău stochează energie în loc să folosească, pentru că nu este sigur dacă este va obține  energie nouă în curând. Mâncând la la fiecare 3-4 ore, vei ajuta organismul să folosească toată energia.

2. Hidratează-te

3. Consumă lactate

FOLLOW ME

Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡  Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă:  ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.   ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei.  Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.
Unul din cele mai mari visuri ale noastre a fost să avem un ACASĂ al nostru 🏡 Odată ce visul acesta a devenit realitate, următorul pas a fost să avem o plasă de siguranță care să ne ofere ajutor în caz de neprevăzut. Sunt o persoană optimistă și nu pun răul înainte, dar nici nu stau liniștită că „mie nu mi se poate întâmpla”. Acolo unde am posibilitatea, prefer să fiu prevăzătoare. Acesta este motivul pentru care casa noastră are atât asigurare obligatorie, cât și facultativă: ✨ Asigurarea obligatorie - este impusă de legislația în vigoare încă din anul 2008 și include cele trei catastrofe care pot distruge o locuință: cutremur, inundație din cauze naturale și alunecări de teren.  ✨ Asigurarea facultativă - deși nu este impusă de legislație, este necesară tocmai pentru că acoperă și alte riscuri, precum: incendiu, explozie, trăsnet, inundația cu apă provenită de la vecini, furt, vandalism etc. Noi am ales pentru siguranța căminului nostru Asigurarea de locuință cu extra acoperiri de la @groupama_asigurari, pentru că am putut să o personalizăm după nevoile noastre și am adăugat fix acele acoperiri de care noi am avut nevoie. În plus, noi am optat si pentru clauza suplimentară de asistenta tehnică de urgență “Acasă”, prin intermediul careia un specialist vine la noi acasă și ne ajută în regim de urgență cu rezolvarea problemei. Cu ajutorul lor ne simțim mult mai în siguranță, știind cât de mult ne-ar putea ajuta în cazul unui eveniment nefericit.

Produsele lactate conțin o mulțime de substanțe nutritive care sunt esențiale pentru arderea grăsimilor și construcția musculturii.

4. Fă mișcare!

5. Trezește-te devreme!

Lumina soarelui are un impact important asupra metabolismului tău. Soarele de dimineață ajută corpul să reglementeze acele procese biologice care depind de trecerea de la zi la noapte, care, la rândul lor, sunt vitale pentru consumul de energie.

6. Nu renunța la carbohidrați!

Nu te suprasolicite cu diete care duc la lipsa completă de carbohidrați. În scopul de a sintetiza în mod corespunzător serotonina, ai nevoie de un nivel suficient de carbohidrati. Lipsa de carbohidrati poate avea un efect negativ asupra activității creierului tău și este stresant pentru corpul tău.

7. Renunță la gustări!

Dacă ești mare al chips-urilor, sandwich-urilor sau dulciurilor, ar trebui să fii conștient de gustările nesănătoase si frecvente, încetinesc metabolismul.

8. Folosește sare iodată

Deficitul de iod afectează în mod negativ tiroida, care, la rândul său, are un impact negativ asupra metabolismului.

9. Mănâncă organic

Produse nonorganic realizate cu diferiți aditivi, animalele care au fost hrănite cu antibiotice și hormoni de creștere, plante  crescute cu îngrășăminte minerale și pesticide de sinteză … Nu sună tentant, nu? Dar asta e modul în care cele mai multe dintre lucrurile pe care le mâncăm sunt făcute. Alege cu înțelepciune!

10. Menține-ți nivelul de fier crescut

În cazul în care fierul lipsește din dieta ta, mănâncă mai multa carne, pește și mere.

11. Nu te mai stresa!

Cele mai multe probleme ale metabolismului sunt create de icapacitatea noastă de a ne confrunta cu stresul. Atunci când suntem stesați, tiroida încetinește metabolismul, ceea ce duce la creșterea în greutate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.