6 destinații de vacanță perfecte pentru 2020 (cuplu și familie)

Săptămâna viitoare plec cu Alesia în prima vacanață din acest an și m-a apucat un mic atac de panică când mi-am dat seama că încă nu i-am comandat costumele de prințesă de care avem nevoie. Urmează să plecăm la Disneyland și nu care cumva să plec nepregătită cu noua regină a instagramului din familia noastră. Mai nou îmi spune că vrea să pun pozele mai întâi pe contul ei când suntem la ședințele foto, așa că dacă nu o urmăriți deja, eu zic să îi dați follow.

Cum tot suntem noi la capitolul planuri pentru vacanață, m-am gândit să vă las pe blog un soi de mood-board al vacanțelor noastre. Unele dintre ele sunt destinații deja confirmate cu toată familia, altele sunt locuri în care mi-aș dori foarte mult să ajungem anul acesta:

1. Disneyland, Paris

Am mai fost la Disneyland, prima oară când era Alex micuț și eram însărcinată cu Alesia, apoi când avea alesia 3 sau 4 ani. Bineînțeles că acum e și mai încântată pentru că știe toate personajele, toate cântecele și sunt sigură că o să mă învârtă în toate caruselele. Probabil că nu va fi ultima dată când ajung la Disneyland, pentru că sigur vom merge și cu Nicholas, dar promit să vă scriu după ce ne întoarcem un articol complet despre experiența noastră.

Vă mărturisesc că eu sunt la fel de încântată ca Alesia, pentru că ador acel tărâm uriaș de basm, în care, așa cum spune și sloganul lor, te simți ca și când ai fi de dimensiunea unei jucării. Abia așteeeeeept.

FOLLOW ME

2. Dubai

Ne-am propus ca de Paște să mergem toți 5 în Dubai. Am mai fost acolo și anul trecut, dar de data asta îl luăm și pe Nicholas. Mie îmi place foarte mult această destinație. Ador soarele, marea și îmi place să fug cât mai departe de frig. Alex și Alesia sunt și ei foarte fascinați când mergem acolo și, mai mult ca sigur, o să îi placă și lui Nicholas. Am scris anul trecut un articol despre cum a fost să îi sărbătorim ziua de naștere lui Alex în Dubai și ce am făcut.

3. Grecia/Bulgaria

Nu cred că mai e un secret cât de mult îmi place să stau la plajă, așa că probabil vă așteptați deja la aceste destinații. Iubesc Grecia cu tot ce înseamnă: peisaje, mâncare, arhitectură și plajele curate cu nisip fin. Obișnuim să mergem acolo vara cu copiii și alți prieteni de familie, iar când nu reușim, cum a fost anul trecut, când Nicho era prea mic și nu am vrut să facem un drum așa lung cu el, mergem în Bulgaria, care e mult mai aproape. V-am povestit deja aici despre cum a fost vacanța noastră în Grecia și ce insulă recomand atunci când sunteți cu copiii, iar aici găsiți mai multe informații despre Bulgaria și locația pe care o alegem de foarte mulți ani.

Vezi această postare pe Instagram

Fațuca asta ❤️❤️❤️Cum să oprim oare timpul în loc să îi facem să rămână mici…

O postare distribuită de Ela Craciun (@elacraciun) pe

4. Egipt

Nici Egipt nu îmi este o destinație străină, am mai fost acolo în 2005 și m-a fascinat iremediabil. Este cu siguranță o destinație pe care ar trebui să o bifezi o dată în viață. Acum aș vrea să vizităm din nou și cu Alex și Alesia, care o să înțeleagă mai bine lucrurile și vor asimila altfel informațiile. E un loc pe care merită să îl descoperi pe îndelete și să îi afli toate poveștile, așa că am considerat că putem să mai așteptăm să crească puțin. Nu mi-a plăcut foarte mult plaja lor, dar nu cred că pentru asta e faimos Egipt-ul.

5. Cappadocia

Aceasta este vacanața pe care cel mai mult mi-am dorit-o eu. Visez de mult să ajung în așa numitul ținut magic al Turciei și să zbor cu balonul cu aer cald, să mă plimb pe străduțele vechi, să mă delectez cu cafeaua lor. Dacă de obicei sunt pe relax când vine vorba de vacanțe, Cappadocia e o destinație care merită explorată fără să ratezi niciun colțișor, așa că probabil o să mai vreau o vacanță după această vacanță.

Orice vacanță care implică și copiii devine din start o provocare, dar, cu timpul, am învățat cum să ne descurcăm. Aici găsiți un articol cu 10 lucruri pe care trebuie să le știi când planifici călătoria cu cei mici.

6. Revelion pe plajă

La ultima destinație încă nu m-am decis, poate aveți voi ceva sugestii. Tot ce știu e că îmi doresc să intru în 2021 de pe o plajă însorită. Am de mulți ani în gând acest lucru și sper ca anul acesta să reușim să ne petrecem revelionul într-un loc exotic și caaald, foarte cald. Mă gândesc la Zanzibar, Bali sau Maldive.

Îmi place foarte mult să călătoresc și să descopăr locuri noi, dar și să mă reîntorc în locurile care îmi sunt dragi sau din care am rămas cu amintiri frumoase. Găsiți pe blogul meu și un articol mai vechi în care am povestit cum te ajută călătoriile în dezvoltarea personală și cred în continuare că sunt cele mai frumoase cadouri pe care le putem face copiilor noștri și cea mai bună investiție.

Aștept să îmi spuneți la ce destinații vă gândiți voi pentru anul acesta și ce recomandări aveți pentru mine dacă ați fost deja în vreuna din destinațiile menționate mai sus. Vă aștept în fiecare zi și pe contul meu de instagram, unde vă țin la curent cu tot ceea ce fac și încerc să vă răspund cât mai rapid la întrebări și curiozități și abonați-vă la canalul meu de YouTube unde postez vloguri din călătorii și cu tot ce facem noi.

Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă informațiile ți se par utile, le poți împărtăși cu prietenii tăi cu un simplu SHARE.

Dacă vrei să fii mereu la curent cu ceea ce postez, te invit:

1. Să mă urmărești pe INSTAGRAM – Aici răspund cel mai rapid tuturor mesajelor pe care le primesc