Cum a fost vara noastră în pandemie

Am început anul 2020 cu multe planuri de călătorie, dacă vă amintiți, am scris un articol pe tema asta – 6 destinații de vacanță perfecte pentru 2020 (cuplu și familie). Ba chiar am și bifat prima călătorie în februarie, când am mers cu Alesia la Disneyland și eram sigură că urmează un an plin de astfel de aventuri. Dar iată că 2020 ne-a învățat că uneori cel mai bun plan e să nu ai niciun plan și ne-a făcut să ne adaptăm la o realitate pe care niciunul dintre noi nu ar fi anticipat-o.

Acum că trag linie, i-aș râde în față Elei care își făcea planuri așa mărețe în ianuarie, dar sunt mulțumită și fericită cu felul în care au decurs lucrurile.

Începutul verii a fost mai ciudat pentru că nu știam exact unde putem merge, ce putem face.

Totuși, în afara faptului că n-am fost în Grecia și Bulgaria, locurile în care mergeam de obicei la plajă, nu pot să spun că s-a schimbat ceva foarte mult (poate și pentru că alegeam alte luni pentru călătoriile noastre în afara țării). La începutul verii am luat decizia de a sta în România și a nu pleca nicăieri, chiar dacă am fi putut face asta, pentru că ne-a fost teamă să nu se întâmple ceva și să rămânem cu copiii într-o țară străină.

Am început vara în Bucovina, unde ne-a plăcut foarte mult, am fost de trei ori la mare, am redescoperit Sinaia, pentru că deși noi mergem des acolo, avându-i pe părinții mei, vara asta am fost ghizi pentru mulți prieteni care, la fel ca și noi, vara asta au stat în România și au vrut să se bucure de ce are de oferit țara noastră.

Mulți oameni au ales anul acesta România ca destinație, ceea ce a fost un plus pentru turismul nostru.

Mă bucur că am fost și eu printre ei, pentru că așa cum v-am mai povestit, îmi place să susțin afacerile locale.

La Sinaia, am stat cu prietenii noștri la Hotel Boutique Belvedere. Este un hotel de apartamente, perfect pentru familii, dar nu numai. Mâncarea e foarte bună, totul este extrem de curat, aveți loc de joacă pentru copii, jacuzzi.

FOLLOW ME

În Bucovina am plecat cu ceva emoții, pentru că înainte de vacanța noastră, zona aceea a fost printre cele cu foarte multe cazuri și chiar ne gândeam să abandonăm tot. Din fericire, totul a fost bine. Ne-am luat măsuri de siguranță, am evitat aglomerația și ne-am bucurat de câteva zile liniștite, departe de oraș. Am fost cazați la pensiunea La Moara, dar peste tot am văzut numai pensiuni frumoase.

Vezi această postare pe Instagram

Aseară am ajuns în comuna Fundu Moldovei, din Suceava, după 8 ore de drum cu mașina. Iniția am zis că nu merită să facem atâta drum, când puteam pur și simplu să mergem la Sinaia sau la Făgăraș, un loc similar, dar cu un drum mai scurt. Am ajuns însă într-un peisaj de poveste. Pensiunea în care stăm pare pur și simplu ruptă din basme. Avem iarbă, verdeață, flori multe, grădină mare și frumoasă – Alesia a fost în extaz. 🌺🏠 E puțin cam frig ce-i drept, 19 grade, dar aerul rece de aici ne mai revigorează. 🌬Pentru Nicholas a fost destul de greu drumul pentru că nu a putut să doarmă, a ațipit doar 30 de minute, iar ultima oră a fost horror, nu mai avea deloc răbdare. 🥺 Vă dați seama, toată ziua a fost un stres pentru mine, dar când am ajuns și am văzut ce frumos e totul, parca s-a evaporat orice fel de supărare. ⛅️ Gazdele sunt de-a dreptul minunate, ne-au așteptat cu o supă de pui delicioasă și ne-au promis muuuulte bunătăți. 🙈 Vă ținem la curent pe story ✨ #WithGalaxy #s20plus

O postare distribuită de Ela Craciun (@elacraciun) pe

La mare am fost de cele mai multe ori, și singuri, și cu copiii. Tuturor ne place mult să stăm la plajă, Alesia iubește apa, așa că e destinația noastră preferată pentru weekend. Am fost cazați în Olimp, la Popasul Căprioarelor, un loc în care mergem de mulți ani și în care ne simțim bine. Am închiriat acolo o vilă privată, așa că distanțarea socială nu a fost o problemă.

Nu ne-am plimbat de pe o plajă pe alta. Am ales niște plaje cu circuit închis unde s-a respectat distanțare socială. Chiar și atunci când am fost în Vamă, am ales o zi din timpul săptămânii pentru că știam că nu o sa fie multe persoane.

Vezi această postare pe Instagram

Crețulinul Chicco ❤️

O postare distribuită de Ela Craciun (@elacraciun) pe

La toate restaurantele în care am mâncat, ne uitam să vedem dacă angajații poartă mască și le evitam pe cele aglomerate.

În București, am mers o dată cu Alesia la piscină, dar mi s-a părut aglomerat, așa că nu am revenit.

Acum, la final de vară, mi se pare că a trecut foarte repede. Ca tot anul de fapt. Nu am simțit neapărat că a fost o povară, cred că a fost vorba mai mult despre confortul psihic, senzația  că nu poți sa faci ce vrei tu și să mergi unde vrei tu, dar, în rest, nu mi s-a părut ca am avut o vara nereușita, nu ne-am simțit neapărat îngrădiți.

Îi mulțumim lui Dumnezeu ca am trecut peste vara asta cu bine, ca nu ne-am îmbolnăvit. Așteptăm să vedem ce ne rezervă toamna și sperăm la un 2021 mai liniștit.

Voi pe unde v-ați plimbat vara asta?

Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă informațiile ți se par utile, le poți împărtăși cu prietenii tăi cu un simplu SHARE.

Fii mereu la curent cu postarile mele! Ce ai de facut?

1. Sa ma urmaresti pe INSTAGRAM – Aici raspund cel mai rapid tuturor mesajelor pe care le primesc