Cu ce înlocuiesc prînzul atunci cînd sunt pe fugă

Uneori 24 de ore nu sunt sufiente într-o zi. Nu ştiu ce să fac mai repede: pregăteşte copiii pentru şcoală, mergi la serviciu, bifează toate obligaţiile, aranjează şi organizează toate chestiunile administrative.

În ciuda vitezei inerente în care trăiesc, m-am organizat în aşa fel încît, indiferent de cît de aglomerată sau de lungă se anunţă ziua, să nu trec niciodată peste micul-dejun. Iar prin secţiunea #dejunELa din blog sper să vă fi deschis şi vouă apetitul pentru dimineţile…sănătoase.

Însă o altă mare dilemă cu care mă confrunt atunci cînd sunt pe fugă este prînzul. Uneori sunt prinsă pe picior greşit şi îmi vine să dau iama în covrigei, napolitane sau tot felul de gustări care mai de care mai…calorice.

Soluţiile mele de urgenţă în acest caz sunt fie salatele, iaurturile sau smoothieurile. Care, recunosc, nu sunt plăcute tuturor. Dar am găsit cîteva trucuri care mă ajută să le dau savoare şi să le sporesc consistenţa nutritivă.

Adaug cîteva seminţe de in. Bogate în fibre şi în omega-3, dau imediat senzaţia de saţietate şi taie foamea.

Presar scoţişoară. Care, pe lîngă faptul că are o aromă deosebită, stabilizează glicemia şi ne dă astfel posibilitatea de a mai trage de timpul dintre micul-dejun şi prînz.

FOLLOW ME

3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻  Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania.  Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul.  Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎  În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră.  Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi:  🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali
🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară
🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător  Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun!  Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?
3 lecții despre sustenabilitate pe care le-am luat cu mine și în 2023 👆🏻 Anul trecut am fost implicată într-un proiect care mi-a plăcut extrem de mult din toate punctele de vedere: #FaptePentruUnViitorMaiBun by @lidlromania. Având 3 copii cu vârste atât de diferite, nu aveam cum să nu observ cât de mult evoluează lucrurile în tot ceea ce ține de creșterea lor de la un copil la altul. Dacă în 2006, când am devenit mamă pentru prima oară, preocuparea pentru mediu era extrem de puțin abordată, în 2018, când s-a născut Nicholas, lucrurile stăteau complet diferit. Între timp, Alesia avea și ea deja 6 ani și era deja mica noastră ecologistă pentru că școala ei pune foarte mult accent pe subiectele ce țin de protejarea Planetei. 🌎 În prezent, avem la îndemână foarte multă informație despre sustenabilitate, dar și foarte multe modalități prin care să reușim ca prin obiceiurile noastre de zi cu zi să lăsăm o amprentă cât mai puțin dăunătoare în urma noastră. Cele mai simple lucruri pe care le putem face începând de azi: 🌿 să consumăm mai multe produse de la producători locali 🌿 să evităm cât mai mult risipa alimentară 🌿 să ne îndreptăm mai mult atenția către alimentele BIO, crescute cu etică și respect pentru mediul înconjurător Lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și îmi doresc ca eu să fiu de partea bună a baricadei. Le datorez asta copiilor mei, pentru un viitor mai bun! Tu ce #FaptePentruUnViitor mai bun ți-ai propus să faci?

budino-cioccolato-con-cannellaesclusiva-tipsrealese-tutti-gli-utilizzi-2

Beau un pahar de apă de cocos (40 de calorii) în loc de clasicul fresh de fructe (100 de calorii). Evit astfel surplusul de zaharuri dar cîştig potasiu şi alţi electroliţi care mă ajută să mă menţin hidratată.

Spanacul, folosit clasic în salate şi în supe, e plin de vitamine, minerale, fibre şi chiar puţine proteine, ceea ce îl face ideal pentru smoothieuri. Partea cea mai bună: nici măcar nu îi simţi gustul.

Adaug seminţe de chia adică o infuzie de fibre, omega-3, potasiu, magneziu şi calciu.

Adaug matcha, praful extras din ceaiul verde. Dă energie, favorizează pierderea în greutate, e antioxidant şi ne ajută să ne concentrăm mai bine.

Pun iaurt grecesc în smoothie pentru a ajuta la consistenţă prin textura cremoasă şi pentru a adăuga proteine şi pro-biotice.

Sper să vă fie cu folos ;)! E simplu, frumos, bun!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării pe site reprezintă acordul tău privind prevederile aplicabile disponibile.